Het is alleen zo dat ik het liefst niet op kamers ga en dus heen en weer zou willen reizen. Voor mij is het mogelijk om dit eventueel met de auto te gaan doen. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben. Ik heb namelijk naar het voorbeeld rooster gekeken en ik zag hier dat er veel hoorcolleges zijn, zijn deze bijvoorbeeld verplicht of worden ze opgenomen en kun je er thuis ook nog naar kijken? Als ik niet elke dag naar Antwerpen zou hoeven is het namelijk wel te doen.
Ook omdat ik hoor dat het een zware studie is, vroeg ik mij af of het haalbaar is een paard naast de studie te houden, aangezien ik ambities heb om ver te komen in de paardensport en dit ook zeer belangrijk voor mij is!

Alvast bedankt!
). Het is een lood, LOOD zware studie, niet goed te vergelijken met Nederland. Je krijgt zeer veel theorie te verwerken, wat je gewoon uit je hoofd moeten leren. Begrijpen van de stof en werken op inzicht, dat werkt niet. Daarnaast ga je steeds meer practica hebben en tijdens de Master ook klinieken, waardoor je uiteindelijk wel op kamers zal moeten gaan.