Ziekmelding

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiddokids

Ziekmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 09:03

Hallo bokkers
Zit ergens mee en weet niet zo goed hoe ik het ga uitleggen aan me baas zodat hij me beter begrijpt en ik het rustig moet uit zieken, ben kapper van beroep en inmiddels de bond gemaild.
Het gaat om het volgende

Ik heb me op 21 februari ziek gemeld met de rede dat ik waarschijnlijk een longontsteking heb op 22 feb ab kuur gehad en prednison 30 Mg deze heb ik tot het weekend nog ook heb ik extra puffers gehad, speciale neusspray en codeïnetablet.
Ik heb mijn werkgever gebeld nou hij was niet begripvol en zei ik betaal jou loon dus ik bepaal of jij komt werken O oké nou ik ben ziek heb koorts benauwd kortademig ect, zat me niet lekker er daar over de bond gebeld hij heeft absoluut hier over te zeggen je bent ziek advies is uitzieken en rust, een arboarts bepaald dit nou ik kon werkelijk niks sliep slecht moe geen energie of conditie maar goed ben niet gaan werken.
Begin van deze week niet echt verbetering in mijn medicatie was duizeligheid mega benauwd hoesten en hoge hartslag kortademig weer langs de ha en kreeg een nieuwe kuur ook maar meteen een longfoto laten maken niks verontrustend heb gewoon een flinke infectie en/of bacterie
Rust houden en uitzieken werd me gezegd
Loop al weken te kwakkelen met hoesten en verkouden en door geslagen in deze infectie.
Ik kan vrij weinig mega kortademig en geen conditie energie als een krant, duizelig hartkloppingen heb slaappillen omdat ik niet kan slapen zwaarder codeïne tabletten.

Zit thuis op de bank en snel uitgeput
Gistrten gebeld met de ha ben namelijk nog steeds kortademig en vraag me af hoelang ik dat nog aanhou het is namelijk geen pretje erg vermoeiend als dit na het weekend nog aanhoud dan terug komen, uitzieken en rust ze weet van me werkgever.