Ik ben mijn CV aan het veranderen en nu zit ik ontzettend te twijfelen. Ik heb al rondgezocht op internet maar kan geen eenduidig antwoord vinden. Het zit namelijk zo, ik ben in 2015 aan een opleiding begonnen (en nu op zoek naar stage dus) waar ik nog mee bezig ben. Echter heb ik in de tussentijd een korte opleiding gedaan (8 maanden) als aanvulling op mijn huidige opleiding. Op eigen initiatief uit interesse, dit was niet vanuit school o.i.d. Dit diploma heb ik behaald, het is echter geen NVAO-geaccreteerde opleiding. (dwz het was een specifieke cursus/opleiding). Mijn vraag is echter, deze opleiding heb ik in 2016 afgerond, maar ook in 2016 begonnen. Moet deze nou als recentste opleiding staan, of zal ik mijn huidige opleiding bovenaan laten staan (lijkt me het meest logisch, maar qua chronologie he

Daarnaast heb ik een helemaal zakelijke cv, dus gewoon zwart wit, overzichtelijk, kort maar krachtig. Nu kreeg ik wat creatieve uitspattingen en heb ik er een tweede versie van gemaakt met een opmaak. Geen gekke dingen hoor, maar een gekleurde rand rechts en de koppen/letters qua kleur en lettertype passend gemaakt. Ik vraag me echter af of dat een positief of juist negatief beeld zou geven. Ik zou het natuurlijk zonde vinden in goede hoop díe cv op te sturen, terwijl ik met de zakelijke cv meer kans zou hebben gemaakt.
Alvast bedankt!
Groetjes