Opleiding ergotherapie

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pompidou2602

Opleiding ergotherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 17:47

Hello,

Ik ben een meisje van 17 jaar en moet binnen anderhalf jaar dus gaan kiezen wat ik wil gaan doen als job later. Omdat ik een echte toekomstkijker ben, ben ik al beginnen kijken met wat ik wil volgen als opleiding. Tot nu toe staat mijn keuze op ergotherapie.

IK vraag alle ervaringen, uit wat je opleiding bestond maar ook of het te combineren was met je paarden. (Mijn school ligt dan 15min van mijn thuis, dus ik ga niet op kot!)

Bedankt.

"Winning means you're willing to go longer, work harder and give more than anyone else."

_Fleurtjuhh_

Re: Opleiding ergotherapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:59

Ik studeer op dit moment ergotherpie in Nijmegen, dus weet niet het bij de andere ergo opleidingen is.

De eerste 2 jaar zou je denk wel kunnen combineren met een eigen paard, zeker als je dat al gewend bent op de middelbare school. Ik had zelf niet heel veel les.
Vanaf het 3e jaar kan het lastiger zijn omdat je dan 4 dagen per week stage loopt en 1 dag school, of een minor volgt (daar verschilt de studielast heel erg per minor en of je de minor volgt op een andere hogeschool), of je bent bezig met afstuderen waar ook veel tijd in gaat zitten. Komt bij stage en afstuderen een beetje op hetzelfde neer als een fulltime baan.

Als je nog vragen hebt, laat maar weten.

Contactadvertentie: Leuke meid zoekt prins. Schoentje geen bezwaar...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie