Een aantal jaren na je afstuderen? Of na een aantal relevante banen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik denk dat het in een ouderenwooncentrum minder wordt gewaardeerd als ik begin met: U hebt de patienten, ik de goesting om ze aan het werk te zetten!
Misschien een iets minder uitbundigde variant bedenken.. Rebel_Jits schreef:Hmmm..! In mijn geval verwijderen dan, ik doe iets totaal anders nu![]()
Maralyn: hele leuke intro van je briefMaar ik denk dat het in een ouderenwooncentrum minder wordt gewaardeerd als ik begin met: U hebt de patienten, ik de goesting om ze aan het werk te zetten!
![]()
Misschien een iets minder uitbundigde variant bedenken..
Kan ik mij voorstellen
maralyn schreef:Rebel_Jits schreef:Hmmm..! In mijn geval verwijderen dan, ik doe iets totaal anders nu![]()
Maralyn: hele leuke intro van je briefMaar ik denk dat het in een ouderenwooncentrum minder wordt gewaardeerd als ik begin met: U hebt de patienten, ik de goesting om ze aan het werk te zetten!
![]()
Misschien een iets minder uitbundigde variant bedenken..
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren. (niet omdat ik onbeleefd ben.)
Maar:Kan ik mij voorstellen
![]()
Wat wel zou kunnen.
Geachte heer/mevrouw,
Normaliter zou ik een correct Nederlandse brief voor u schrijven.
Echter ben ik zo gemotiveerd om met oudere mensen te werken bij u in uw bedrijf, dat ik het gewoon op mijn manier wil doen.
Wordt heel vaak fout gedaan, maar zie dat jij 't wel goed hebt in je OP. https://onzetaal.nl/taaladvies/cv-cv