Bedankt voor je reactie! Mag ik vragen wat jou functie is in de audiovisuele sector en of dat bevalt?:)
De prijs schrok ik behoorlijk van inderdaad. Je betaald ook 50 euro om in te schrijven, dus ik moet wel echt achter mijn keuze staan. De school zelf zegt dat je wel echt een goed diploma hebt als je klaar bent en dat het wel een beetje 'de' filmschool van NL is... Maarja, ik vind ca. 20.000 euro (laptop, software etc. meegeteld) echt heel veel geld... Dus het moet wel ècht edn goede opleiding zijn.
Ik ben afgelopen week naar een meeloopdag geweest op de fotovakschool Rotterdam (onderdeel van deze school in Hilversum). De opleiding leek mij superleuk, maar het was echt zo slecht georganiseerd...
Ja, maar dat is eigenlijk wel met heel veel banen en opleidingen. Ik hoor bij elke opleiding wel van iemand dat er weinig werk in is en er zijn er ook wel een aantal waarbij het ècht moeilijk is. Maar ik denk dat je er grotendeels toch doorheen moet kijken... Want anders heb je straks wel een baan, maar doe je iets wat je absoluut niet leuk vind.
Het leukst vind ik eigenlijk werken met dieren, maar daar zijn te weinig opties in. Heb al wel een diploma voor de dieren hoor
maar ik wil graag verder. Daarnaast vind ik fotograferen en filmpjes maken ook erg leuk, dus vandaar mijn keuze de audiovisuele kant op te gaan. Het liefst zou ik dan documentares gaan maken over dieren en onderwerpen waar te weinig over gesproken word of die meer aandacht moeten krijgen. Dat is wat mij het meest trekt, maar daar kan ik natuurlijk niet alleen maar voor leren, de rest krijg je er ook bij:p
"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"
"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"