Ik heb sinds de eerste week van februari een nieuwe baan als taxichauffeuze waar ik altijd al heb willen werken en heb al enige dagen gewerkt.Ik heb al van allerlei vervoermiddelen mogen proeven maar ben super zenuwachtig als ik niet weet op welke wagen ik zit de volgende dag. Het is zelf's zo erg dat ik totaal geen eetlust heb en zelf's als ik vrij ben super gespannen ben en geen eetlust heb. Nu heb ik bijvoorbeeld weekend maar loop me nu al op te vreten over maandag. ben zo bang dat ik op een bus moet. wat mij super bang maakt. Puur omdat ik bang ben dat ik die rolstoel beveiliging's systemen niet goed vast zet en de mensen onnodig gevaar op kunnen lopen (wat uit eindelijk ook wel goed zit) maar die onzekerheid dat er toch iets is waardoor het niet goed vast zit maakt mij kots en kots misselijk. Ik zit hier echt mee en heb eind deze middag een brief op gesteld voor mijn werkgever. En ik wil deze aan hem laten lezen. Alleen ben ik nu zo bang dat ze mij na aanleiding van de brief niet meer in dienst willen.
Ik wil gewoon dat ik elke dag een vaste auto heb waar ik mee mag werken en mij niet bang/gespannen hoef te maken. Ik ben in deze tijd 2 kilo afgevallen op de verkeerde manier.
Hoe en wat denken jullie hier over??