Naar aanleiding van bovenstaand topic, waar het voornamelijk over telefoontjes/contact met collega's en werkgevers gaat, ben ik heel benieuwd hoe zelfstandigen dit doen.
Ik vind het namelijk erg lastig om mijn werk 'uit' te zetten, waardoor ik het gevoel heb 24/7 aan het werk te zijn.

Ik werk op dit moment maandagavond t/m zaterdagmiddag. Met zo nu en dan ook workshops en trainingen op de zondag. Wat maakt dat ik de maandag zoveel mogelijk als vrije dag wil houden.
Qua werkuren lukt dat wel. Alhoewel.. Facebook bijwerken, administratie, etc...
Mijn privételefoon is ook mijn werknummer, dus ik krijg mijn zakelijke mailtjes daar op binnen. Evenals telefoontjes en appjes, smsjes, noem het maar op.
Dat vind ik wel eens vervelend... Maar twee telefoons zie ik ook niet zitten.
Ik ben reuze blij met mijn werk, maar ik vind het wel eens vermoeiend dat ik er contant mee bezig ben en het slecht los kan laten. Ik check toch m'n mail en alles.. Alleen tijdens een vakantie in het buitenland zet ik m'n telefoon echt uit, maar dat gebeurt praktisch nooit.

Hoe gaan jullie hier mee om? Een keer een dag even NIET met werk bezig zijn lijkt me heel ontspannend.
