Thuiswerk, wie heeft er ervaring mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nieky1993

Thuiswerk, wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 22:12

Hallo,

Zoals de titel al zegt, wie heeft ervaring met thuiswerk?
Ik werk momenteel 18u in de poets en afentoe bij erperheide. Echter bij erperheide werk ik in de winter een pak minder als in de zomer. Dit scheelt mij toch 200-300 euro in de maand en dat is veel. Ik zoek iets om dit te overbruggen. Eventueel als ik een thuiswerk vind wat mij echt ligt dan ga ik stoppen bij erperheide.
Lichamelijk gezien is het niet mogelijk om meer uren te gaan werken.
Echter zou ik het dus wel wat ruimer willen hebben
Op internet vindt je heel veel terug kwa thuiswerk maar wat is nu eigenlijk betrouwbaar?
Werk dat met verkoop te maken heeft wil ik sowieso niet doen.
Dus mensen die ervaringen hebben of mij dingen kunnen aanraden, ik hoor het graag :D

P.S. ik woon in België

gr hanne

chocobroodje

Re: Thuiswerk, wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:10

Thuiswerk bestaat niet meer. Alles waar nu nog mee geadverteerd wordt kost je alleen maar geld en je krijgt nooit werk via hun omdat het er gewoon (bijna) niet meer is. Een grote wassen neus ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:34

chocobroodje schreef:
Thuiswerk bestaat niet meer. Alles waar nu nog mee geadverteerd wordt kost je alleen maar geld en je krijgt nooit werk via hun omdat het er gewoon (bijna) niet meer is. Een grote wassen neus ;)

Dat is volledige onzin. Ik heb ook gewoon thuiswerk, alleen wel in de ''18+ sector''. Dat betekend dan gelukkig weer niet dat aan webcam/telefoon onzin doe. Alles wat ik doe is volledig anoniem.

Overigens, thuiswerk is maar net hoe dat je het oppakt. Vriendlief kan een deel van zijn werk gewoon vanuit huis doen. En dat terwijl hij toch echt hoofdmonteur van alarmsystemen en camerabeveiliging is.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:41

Bij thuiswerk denk ik niet meteen aan 18+ maar aan de meer standaard dingen zoals brieven in enveloppen doen, dingen sorteren of juist in ekaar zetten.. En ja dat deel bestaat niet meer. Dus het is maar net wat TS bedoeld ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:43

chocobroodje schreef:
Bij thuiswerk denk ik niet meteen aan 18+ maar aan de meer standaard dingen zoals brieven in enveloppen doen, dingen sorteren of juist in ekaar zetten.. En ja dat deel bestaat niet meer. Dus het is maar net wat TS bedoeld ;)

Ook daarvan bestaat nog een klein deel, al zul je inderdaad zelf geld in moeten leggen, omdat je dus wel goederen krijgt, dat geld krijg je bij een goede gewoon terug.

Thuiswerk is niets meer dan alles wat je thuis kan doen (betaald).

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:11

Ik doe wel eens wat op Euroclix, maar dat verdiend niet reuze snel ofzo. :)

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:23

Allejandro schreef:

Is dat wel betrouwbaar? (Gewoon een vraag uit interesse :) )

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:28

Phoeboe schreef:
Allejandro schreef:

Is dat wel betrouwbaar? (Gewoon een vraag uit interesse :) )

Hier gaat het inderdaad ook niet heel hard met euroclix. Maar heb al een aantal keer uit laten betalen en heb het telkens netjes gehad.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:29

Euroclix is zeker betrouwbaar. Je kan niet uitgaan van een maandelijkse uitbetaling, maar wel af en toe een zakcentje. In ongeveer 3 jaar tijd heb ik er ruim 200 euro uitgehaald.

Het enige wat best redelijk verdient is inderdaad 18+ thuiswerk ;)

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:31

Ja hoor het is zeker betrouwbaar. Je wordt echt wel uitbetaald.

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 16:46

Oke dankjewel voor de antwoorden! :)

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 21:09

Bedankt voor jullie antwoorden.
Dat het moeilijk is voor thuiswerk te vinden, dat is een feit maar ik denk nog steeds dat dat bestaat.
Een vorm van thuiswerk is bv een youtube kanaal beginnen en daar proberen succesvol in te worden. Veel mensen gamen gewoon en zetten dat op youtube, iemand is daar zelfs stinkend rijk mee geworden.
Helaas voor mij ben ik geen gamer :') :')
Ook telefoonprospectie kan thuiswerk zijn, maar ik vind die mensen die mij opbellen s'avonds altijd bloed en ik weet niet of ik dat dus wil doen :=
En als ik vragen mag wat voor 18+ werk wordt er dan bedoeld ( niet dat mijn vriend dat oke gaat vinden maar ik ben wel nieuwsgierig of dat nou echt zo goed verdiend).
Ik heb inmiddels ook via pb wat tips gekregen dus daar ga ik zeker wat mee doen.
Ik hoef er niet rijk van te worden maar het soms kan het een leuke extraatje zijn.

Ik heb mij wel aangemeld op die euroclix, alle kleine beetjes helpen he.
Ik had wel een vraagje: vullen jullie ook daadwerkelijk jullie adresgegevens enz in? of alleen jullie bankrekening nr? vraag mij af of ze misbruik ervan maken als ze je adres hebben, iemand ervaringen daarmee?

gr hanne

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:21

Via euroclix heb ik ook gewoon mijn adres ingevuld, ze doen er verder niets mee.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:32

nieky1993 schreef:
En als ik vragen mag wat voor 18+ werk wordt er dan bedoeld ( niet dat mijn vriend dat oke gaat vinden maar ik ben wel nieuwsgierig of dat nou echt zo goed verdiend).

18+ thuiswerk kan erg veel verdienen. Ik geloof dat erotisch webcammen met mannen het enige is op dat smsen en zo na?

http://www.webcamwerkonline.nl/ Hier staat wel ongeveer wat het inhoud.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:45

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:06

Ghostattack schreef:
[HK] Intieme mailoperator 18+

Hier kun je meer informatie vinden over 18+ thuiswerk :)

Inderdaad over dat smsen. Heb het topic net even door gelezen, grappig dat er nog zoveel meiden het zijn gaan proberen. :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:11

Reken je niet te rijk met een YouTube kanaal, dat valt echt enorm tegen! Ik weet dat als je rond de 10.000 abonnees ongeveer 70-75 euro per maand verdient. Daarbij is het heel lastig om zoveel abonnees te krijgen.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:18

Youtube kan veel verdienen maar dan zul je je ook meer op de internationale markt moeten richten en niet daadwerkelijk alleen BE of NL. En het allerbelangrijkste een onderwerp of iets uitkiezen wat bij de grote massa in trek is.

Succes gaat bij Youtube in elk geval niet overnacht. :Y)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:22

Andere insteek.
Richt een lets netwerk op, of sluit je aan bij het bestaande letsnetwerk.

Je verdient per definitie geen geld, maar letspunten, waarmee je goederen of diensten kunt ruilen.

Gesteld dat jij graag strijkt, taarten bakt of wat voor klussen dan ook, daar kun je mee verdienen.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 22:25

Vrienden van mij zijn ongeveer een 3-tal maanden bezig met hun youtube kanaal ( wel ook inderdaad in het engels en ze zijn in amerika al op de radio geweest) en hebben toch al 1000-1500 euro verdiend. En het gaat op views naar het schijnt en niet om de abonnees. Maar ik zou zelf niet weten waar ik mee moet gaan youtuben hihi

Janneke2: daar moet ik mij eens verder over inlezen want dat ken ik nog niet :)

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:41

nieky1993 schreef:
Vrienden van mij zijn ongeveer een 3-tal maanden bezig met hun youtube kanaal ( wel ook inderdaad in het engels en ze zijn in amerika al op de radio geweest) en hebben toch al 1000-1500 euro verdiend. En het gaat op views naar het schijnt en niet om de abonnees. Maar ik zou zelf niet weten waar ik mee moet gaan youtuben hihi

Janneke2: daar moet ik mij eens verder over inlezen want dat ken ik nog niet :)

Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik heb niet bepaald een talent zoals zingen, dansen of grappige videoblogs maken. :') En er is ook veel concurrentie wat betreft youtubers. Ik denk dat de enige vorm van thuiswerk dat daadwerkelijk belonend kan zijn het 18+ is en dan niet zozeer het sms maar meer het webcammen. Al die sites met ander thuiswerk waarbij je een pakket moet aanschaffen voortijd vind ik oplichterij. :j

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:48

Zijn krantenwijkjes of post rondbrengen ook geen optie? Vind dit zelf toch ook wel een soort thuis baantje. Met name folders heb je vaak een paar dagen de tijd om rond te brengen en kan je dus ook in de avonduren werken. Ochtendkrant verdiend nog beter, maar nog echt geen 200 euro per maand. Was er maar een (niet zo 18+) baantje dat je vanaf de bank kon doen voor 200 de maand, dan kwam er niemand meer buiten :')