verpleegkunde op Albeda of Davinci Dordrecht?

Moderators: Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird, Princesj, Hanmar, Giolli, Mondy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Paardenpret

verpleegkunde op Albeda of Davinci Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 20:42

Hoi allemaal.

Ik wil graag de opleiding verpleegkundige gaan doen. maar twijfel over de school. Albeda in Rotterdam of Davinci in Dordrecht.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaringen van deze school of scholen. Hoe gemotiveerd zijn de leerlingen, hoe zijn de docenten, wat is een struikelblok van die school en de voor en nadelen?

iirrssjjee

Re: verpleegkunde op Albeda of Davinci Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:53

Davinci leerling hier... Wat een ...school. Ik zou hem iedereen afraden. Ik heb de sportopleiding gedaan, dus misschien niet representatief voor de gehele school, maar echt een onprofessioneel zooitje ongeregeld daar :(. Ook zijn de leerlingen die ik ben tegengekomen niet echt gemotiveerd, van allerlei opleidingen. De meeste zaten er wegens leerplicht zeg maar...

Paardenpret

Re: verpleegkunde op Albeda of Davinci Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 21:27

Oh bah, maar in welk opzicht is hij zo ongeregeld dan?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:33

elysepaard schreef:
Oh bah, maar in welk opzicht is hij zo ongeregeld dan?

Leraren die niet weten wat ze moeten doen, of het niet aan jou kunnen uitleggen omdat ze het zelf eigenlijk niet snappen. Zeggen dat ze iets voor je regelen, maar 3 maanden later er nog achteraan gaan en de mededeling krijgen dat je er eerder mee had moeten komen. Zeggen dat je van jouw probleem hun probleem maakt (terwijl ze zelf dat probleem hebben veroorzaakt), etc. etc....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie