Goed betaalde bijbaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 16:44

LinsxDot schreef:
verdient beter dan AH
Supermarkt oa plus!

Ik dacht altijd dat AH de best betalende supermarkt was. := Maar dat is dus niet zo haha.
Met een 12 uur (p.w.) contract zou ik bijna €9,50 krijgen bij de AH. Maar omdat ik een 20 uur heb krijg ik de toeslagen die op een 12 uur contract zitten er helaas niet bij. Naja ik krijg wel wat, maar dat is pas in mei.

Anoniem

Re: Goed betaalde bijbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:40

Ik zou me inschrijven bij een uitzendbureau voor jongeren als bijvoorbeeld Young Capital of SUSA. Je krijgt een redelijk stabiel uurloon van 9-11 euro per uur en bij veel opdrachtgevers zijn leuke extraatjes te verdienen. Voordeel is dat je vaak wel voor langere tijd aan de slag kan.

Callcenterwerk (zowel inbound als outbound, al is inbound wat moeilijker te vinden) of administratief werk op een kantoor betaalt bijvoorbeeld erg goed, maar het moet wel je ding zijn.

MiReReJarig
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: Goed betaalde bijbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:44

Teamassistent in de gehandicaptenzorg. Dat is echt leuk afwisselend werk en je zit nooit stil of aan de computer.
Ik doe het zelf er bij naast mijn eigenlijke vak in de muziek. Daar komt ik net niet helemaal van rond.
Misschien zijn er bij jou in de buurt ook wel woonvoorzieningen voor mensen met een beperking. Dan kan je daar eens vragen.
Ik moet bijvoorbeeld bewoners helpen wassen en aankleden, eten geven, de woning schoonmaken, eten koken, met ze wandelen, naar clubjes brengen. Echt heel leuk werk!!

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Re: Goed betaalde bijbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:47

Ik heb het ontzettend goed getroffen qua salaris op een stal, maar daar moet je wel net geluk mee hebben. Ik heb van vriendinnen die in een bejaardentehuis gehoord dat daar ook goed betaald wordt, zeker in het weekend! Schijnt ook best leuk te zijn, eten uitdelen en praten met die mensen :)