Stage paardenbedrijf

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MallyOtaku

Stage paardenbedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 12:07

Hoii,

Ik ben 1e jaars HBO student (Hippische bedrijfskunde). Ik moet aankomende periode (april/mei/juni) op stage maar vindt het erg lastig een stage te vinden. Ik ben opzoek naar een leuk, gezellig bedrijf, ik ben niet vies van klusjes en wil graag veel leren !

Er zitten de volgende eisen aan (gesteld door school) :
-Geen manege of paardenverhuurbedrijf
- minimaal 2 fulltime medewerkers

Ik zou het ook erg leuk vinden stel het zou in duitsland zijn of belgie, ik sta open voor allerlei nieuwe ervaringen. Intern gaan lijkt mij ook erg leuk dus stel het is ver, maakt het niet uit als ik er ook intern kan !

Hebben jullie toevallig nog leuke adressen ?

Groetjes

Throw me to whe wolves and I will return leading the pack

Kabayo

Re: Stage paardenbedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:09

Ik heb stage gelopen op stoeterij horsea in harlingen. Opfok, handel, pension stal.
Je mag daar ook longeren en paarden rijden.
Erg gezellig en je kan intern :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:13

Ik heb in Hongarije stage gelopen bij The Little Horse Valley. Kan je intern, zijn nederlandse mensen en het is daar echt geweldig! Als ik ooit op vakantie ga naar het buitenland.. Dan weet ik wel waar! :D

Weet alleen niet of het onder categorie Manege valt, want er worden wel lessen gegeven. Maar is ook voor toeristen, veel en mooie buitenritten en af en toe wordt er ook een veulen gefokt. Als het goed is, is er nu 1 merrie drachtig.

MallyOtaku

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 14:02

puppy1128 schreef:
Ik heb in Hongarije stage gelopen bij The Little Horse Valley. Kan je intern, zijn nederlandse mensen en het is daar echt geweldig! Als ik ooit op vakantie ga naar het buitenland.. Dan weet ik wel waar! :D

Weet alleen niet of het onder categorie Manege valt, want er worden wel lessen gegeven. Maar is ook voor toeristen, veel en mooie buitenritten en af en toe wordt er ook een veulen gefokt. Als het goed is, is er nu 1 merrie drachtig.

Ja valt onder paarden verhuren ! Jammer, zag er erg leuk uit !

Kabayo schreef:
Ik heb stage gelopen op stoeterij horsea in harlingen. Opfok, handel, pension stal.
Je mag daar ook longeren en paarden rijden.
Erg gezellig en je kan intern :)

Klinkt leuk ! Ik ga ff googlen ! Wat vond je het leukste aan het bedrijf ?

Throw me to whe wolves and I will return leading the pack

MirandaT

Re: Stage paardenbedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:06

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten