Nieuw Paarden sport merk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lifestyle14

Nieuw Paarden sport merk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 16:11

Hallo Lieve ruiters & Amazones

Wil jullie graag kennis maken met ons nieuwe paardensport merk FashSports :D

Via ; https://www.facebook.com/Fashvillasports/ kunnen jullie alvast op de hoogte blijven.

De toenemende populariteit van de paardensport heeft geleid tot de ontwikkeling van een hele reeks van nieuwe producten, ook bieden wij vrijetijdskleding en aankleding van en om het paard !

De lifestyle en trendy kledinglijn van FashSports is afgestemd op de wensen van amazone en ruiter. Functionaliteit en mode zijn de basis voor elke collectie. Dit maakt dat FashSports toonaangevend is.

Hebben jullie speciale behoeftes, of missen jullie nog echt iets waarvan je zoiets heb dat vind ik nu echt nergens, geef dit gerust aan wellicht kunnen wij hierop inspelen.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening !

1 februari komt alles online, Volgende week zullen we alvast een kleine collectie prijs geven.

Afbeelding

Ladygiroc

Re: Nieuw Paarden sport merk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:16

Waterdichte rijbroeken, ik heb er nu 1 van Decathlon in het zwart.. fijne broek hoor maar zo'n zwarte lederenlook broek ziet er best kinky uit..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:12

Bij mij is er voornamelijk behoefte aan kleding die gewoon te betalen is voor de normale mens en geen honderden euro's kost. En rijbroeken waar een kont in past en die speciaal afgestemd zijn op korte beenlengte zou ik ook erg op prijs stellen, want ze zijn mij nu eigenlijk altijd te lang+ mijn kont past er niet in.

Lifestyle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 19:04

Ladygiroc schreef:
Waterdichte rijbroeken, ik heb er nu 1 van Decathlon in het zwart.. fijne broek hoor maar zo'n zwarte lederenlook broek ziet er best kinky uit..

Haha, snap wat je bedoelt !

Lifestyle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 19:05

Fennadev schreef:
Bij mij is er voornamelijk behoefte aan kleding die gewoon te betalen is voor de normale mens en geen honderden euro's kost. En rijbroeken waar een kont in past en die speciaal afgestemd zijn op korte beenlengte zou ik ook erg op prijs stellen, want ze zijn mij nu eigenlijk altijd te lang+ mijn kont past er niet in.

Daar kan ik mij helemaal in vinden, wat betreft de lengte van de rijbroeken word toch wel moeilijk.
Maar ik zal het opschrijven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:32

Omdat dit soort 'oproepen' niet thuis horen op het forum maar op de de Bokt Markt, plaats ik hier een slotje en zal het topic later op de dag verwijderd worden.