Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Riel schreef:De huidige opleidingen waaraan je denkt verkopen volgens mij ook niet goed op de arbeidsmarkt. Waarom geen master in de statistiek? Volgens mij heb je dan veel meer kansen op de arbeidsmarkt
. Dan zou ik gaan voor een master in de bedrijfs- en arbeidspsychologie. Dan ben je een toegevoegde waarde op personeelsdiensten, in managementfuncties, in directiefuncties en in de gehele sociale sector. Tevens kan je ook eens zien of een master richting de economie iets voor je kan zijn. troi schreef:Een onderzoeksmaster. Of als promovendus aan de slag? Aan de goede onderzoekers is altijd behoefte en de overstap naar de klinische kant is met een dr titel voor je naam ook nog goed te doen.
Bestaat dit in België? ElineBungle schreef:troi schreef:Een onderzoeksmaster. Of als promovendus aan de slag? Aan de goede onderzoekers is altijd behoefte en de overstap naar de klinische kant is met een dr titel voor je naam ook nog goed te doen.
Promovendus?
Is dat iets als een doctoraat dan? Het is een term die ik niet kenBestaat dit in België?