Ik was benieuwd.. zijn hier nog meer instructrices en instructeurs op sportscholen voor de groepslessen? Lijkt me leuk om lekker te babbelen over wat voor soort lessen en misschien wat ''tips en trics'' te delen hihi.
Ik zal me mezelf even voorstellen. Ik ben Jaimy en ben nu 21 jaar. Woon nog gezellig bij me ouders en zusje thuis.
Wij hebben sinds september een eigen sportschool (dit doen wij met zijn 5en, mijn ouders, 2 vrienden en ik..) de Wadden in Koog a/d Zaan. Toen we het kochten stond er apparatuur van 40

Nou hadden wij een instructrice die alle lessen gaf. Wij hebben het personeel overgenomen. Wij zijn zelf nooit voorstander geweest van 1 instructrice voor alle lessen. Zo doende is het balletje gaan rollen, heb ik veel gelezen, geleerd en geoefend en heb ik alles binnen waardoor ik nu groepslessen mag geven

Spannend, dat was echt wat ik vond in het begin en soms nog steeds vind. Ik doe zelf namelijk aan bodybuilding en vind het nog erg lastig om een goede verhouding te vinden dus vind het leuk om ervaringen ect uit te wisselen!