Het gaat zoals het al aangeeft om aqua-training en hydro-therapie voor de hond, aangezien ik met een marktonderzoek bezig ben naar de behoeften en de noodzakelijkheid van een zwembad voor honden.
Zwemmen voor de hond is een hele gezonde en verantwoorde manier van bewegen, waarbij de spieren optimaal benut worden en de gewrichten onbelast blijven.
Uiteraard is het zeer geschikt voor na een operatie (revalidatie), honden met Gewrichtsproblemen denkende aan Heupdysplasie, Elleboogdysplasie, Patella Luxatie, Artrose, Spondylose etc etc.
Daarbij ben ik van mening dat het voor sporthonden, showhonden en opgroeiende puppy's ook van waarde is om de spieren optimaal te ontwikkelen.
Het heeft dus vele mogelijkheden en daarbij dus mijn vragen:
- Zouden jullie gebruik willen maken van een hondenzwembad wanneer jullie de mogelijkheid zouden hebben?
- Voor welke hond zouden jullie gebruik willen maken van het zwembad (bv; sporthond, revalidatie, puppy)
- Welk bedrag zou je voor een zwemsessie over hebben?
- Hoe vaak zou je gebruik willen maken van het zwembad?
- In welk gebied missen jullie zo'n accommodatie?
- Zien jullie de hond liever zwemmen of op een loopband in het water?
- Zou je gebruik willen maken van evt jet-streams?
- Zou je ten aller tijden de begeleiding erbij willen hebben of zou je zelf ook voor een half uur een bad willen huren?
Mocht jullie nog iets te binnen schieten dan hoor ik dat graag

Ideeën zijn altijd van harte welkom of in ieder geval hetgeen waar jullie echt gebrek aan zouden hebben.
In ieder geval alvast bedankt aan iedereen die hieraan wil meewerken!