Volgend jaar ga ik beginnen met studeren en nu zit de kans er best wel in dat ik naar Leiden ga. Alleen is Leiden 2 uur treinen vanaf waar ik nu woon en zal ik dus op kamers moeten.
Nu ben ik me dus een beetje aan het oriënteren op het huren van een kamer. Dit kan in Leiden, maar Den Haag zou ook goed kunnen of een andere plaats in de omgeving misschien? In Den Haag zijn er namelijk meer kamers beschikbaar en zijn ze over het algemeen ook goedkoper

Echter zie ik door de bomen het bos niet echt meer... Ik heb al op de site van de universiteit Leiden gekeken voor informatie en ben ook op de site van DUWO terechtgekomen. Welke opties zijn er nog meer? Welke sites zijn betrouwbaar (want er zijn er zoveel..)?
Eigenlijk weet ik ook niet eens goed of ik in een studentenhuis wil wonen of eventueel gewoon in een appartement. Wat raden jullie aan? En in welke plaats? En dus via welke sites of verenigingen?

Geplaatst
               Geplaatst 

maar wat betreft appartementen ben ik nu wel actief aant zoeken. Sociale huur kom je hier niet in aanmerking als je nog niet ingeschreven staat. Ik sta er al in vanaf begin 2013 en eindig altijd buiten de eerste 10. Voor een appartement zal je dus echt vrije sector moeten zoeken. Beste site daarvoor is pararius.nl, daar komt alles uit de omgeving op te staan. Als je met de trein niet erg vind, kan je trouwens ook kijken naar Voorhout of Sassenheim. Die zijn beide 5 min met de trein tot leiden cs
 maar wat betreft appartementen ben ik nu wel actief aant zoeken. Sociale huur kom je hier niet in aanmerking als je nog niet ingeschreven staat. Ik sta er al in vanaf begin 2013 en eindig altijd buiten de eerste 10. Voor een appartement zal je dus echt vrije sector moeten zoeken. Beste site daarvoor is pararius.nl, daar komt alles uit de omgeving op te staan. Als je met de trein niet erg vind, kan je trouwens ook kijken naar Voorhout of Sassenheim. Die zijn beide 5 min met de trein tot leiden cs