[enq] Voeding adviseur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

[enq] Voeding adviseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 21:25

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=298657

Hallo!

Deze enquete is opgezet om de haalbaarheid van de dienst voedingsadvies te meten. Er zullen een 20 vragen gesteld worden, met betrekking tot het vaststellen van de doelgroep en het bepalen van de plaats.

De dienst die voorgelegd wordt;

Het analyseren van paard en voeding doormiddel van voedingtests en bloed onderzoek. Maar ook naar het rijden van paard in alle taken van de paardensport. Met de mogelijkheid om hier begeleiding te krijgen om zo met een fit en gezond paard aan de start te komen of als recreant door de bossen te rijden.

Het zou super zijn als jullie deze enquête in zouden willen vullen :) minimaal 300 respondenten nodig.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:36

Alvast even een paar puntjes:

In de intro zit een typfoutje, voorgelefd ipv voorgelegd.
De vraag over testen van gras en ruwvoer, gras is ruwvoer. Dus bedoel je alleen ruwvoer of krachtvoer en ruwvoer? Ik ben nu uitgegaan van alleen ruwvoer.
p5. bedoel je hiermee een uurtarief?
p10. Onduidelijk dat je een ranking moet maken, of is dat niet je bedoeling (dat moet nu namelijk wel van de enquete). En 1 is het beste dan of 9? Ik ben uitgegaan van 1.

Heb hem wel ingevuld voor je

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: [enq] Voeding adviseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 21:46

Bedankt! Ik had een automatische uitleg aangevinkt maar is dus niet doorgezet. Zal het even extra verduidelijken :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 22:04

Ik snapte niet zo goed waar de endurance trainer ineens vandaan kwam? Het hele stukje icm training snapte ik niet zo goed. Ik heb een behoefte aan een voedingsdeskundige die me les geeft, dus al die vragen over hoeveel ik ervoor over heb vielen een beetje weg op die manier.
Misschien kan je de onderdelen beter uitsplitsen? Dan had ik beter aan kunnen geven dat ik geen behoefte heb aan een trainer die voedingsadviezen kan geven

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 07:51

Er zitten wel flink wat typfouten in, die zou ik er nog even uit halen :j

De vraag wat je met je paard doet kan wel een tekstvakje gebruiken denk ik. Lang niet iedereen rijdt op zijn paard :)