CV check

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

CV check

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 20:06

Hi mede Bokkers!

Er zullen hier vast genoeg Bokkers zijn die goed bekend zijn met CV's. Nu sta ik op het punt om te gaan solliciteren voor mijn eerste FT functie ooit (het is een functie waarvan je sollicitatie een jaar geldig blijft en een enooooorm proces aan vast zit om überhaupt door de selectie te komen) en zodoende solliciteer ik in overleg met het bedrijf nu al. Echter word de eerste selectie procedure door een extern bureau uitgevoerd en wil ik mijn CV zo op en top mogelijk voor elkaar hebben. Als grafisch vormgever heb ik waarschijnlijk een wat andere kijk en zou ik m'n CV graag willen laten checken door wat mensen. Is er iemand die denkt 'Dit kan ik zeker!'.

- Ik ben normaal hier best wel snel okee mee maar gezien dit de eerste FT functie is ooit waar ik voor wil solliciteren ben ik heel, heeel nerveus :+ -

Thanks alvast!

mirriezz

Re: CV check

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:08

Ik heb net ook mijn CV aangepast en daar wat feedback op gehad. dus als je wilt mag je het wel sturen hoor.

Ik ben geen prof, maar wel grafisch nitpicker..

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:16

Je mag hem ook best naar mij sturen, misschien vallen mij ook nog dingen op wn misschien heb ik nog tips.

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:34

Ik wil best een blik werpen op je cv, stuur maar door :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 08:03

Als je nog mensen zoekt wil ik ook wel voor je kijken. Op mijn werk doe ik onder andere personeelszaken, dus ik zie dagelijks veel c.v.'s. Misschien een mooie vergelijking :)