Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Azmay schreef:Ik moest in de supermarkt toendertijd ontslag nemen voor de 1e van de maand dan kon je de maand daar weer na weg. Als je de 1e pas ontslag nam moest je dus eigenlijk 2 maanden uitwerken. Maar je kan natuurlijk gewoon met je baas in overleg gaan, nee heb je
Vera96 schreef:Azmay schreef:Ik moest in de supermarkt toendertijd ontslag nemen voor de 1e van de maand dan kon je de maand daar weer na weg. Als je de 1e pas ontslag nam moest je dus eigenlijk 2 maanden uitwerken. Maar je kan natuurlijk gewoon met je baas in overleg gaan, nee heb je
Ik weet dat ze mij proberen zo lang mogelijk te houden, ze kunnen mij namelijk niet missen, er vallen nu namelijk 14 uur in het weekend weg die ze niet kunnen oplossen. Ik heb er echter wel belang bij om zo snel mogelijk te gaan, dus vandaar dat ik hoopte dat de opzegtermijn niet zo lang was.
Vera96 schreef:Er staat in mijn contract niks over een opzegtermijn, maar ik ging er vanuit dat het sowieso geen kalendermaand is.. Ik begin over 2 weken bij mijn nieuwe baan, vandaar dat ik geaag snel weg wil. Uiteraard wel met de wettelijke termijn in acht.