Bijzondere studies, werkvelden of stages?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Bijzondere studies, werkvelden of stages?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 19:17

Heb jij een bijzondere studie gevolgd? Nu werkzaam in een wel heel apart werkveld, of heb je gewoon een supervette stage gevolgd?
Maak me enthousiast met jouw verhaal :D Ik doel vooral op MBO/HBO niveau, maar Uni-verhalen zijn ook zeker welkom.

Helaas heb ik de verkeerde studie gekozen. Past niet bij mij, komt niet overeen met het beeld wat ik erbij had.
Superzonde, maar alle reden om nu eens écht te gaan kijken naar wat ik wel wil!

Brand los! *\o/*

benangelique

Re: Bijzondere studies, werkvelden of stages?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:21

Ik werk als forensisch onderzoeker binnen een justitiële jeugdinrichting,waarbij ik verantwoordelijk ben voor onderwijs (wat is het didactisch niveau, gedrag, leervermogen) en breng ik advies uit over de scholingsmogelijkheden van de jeugdige richting psycholoog, psychiater en uiteindelijk rechter

Solleke_Noah

Re: Bijzondere studies, werkvelden of stages?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:40

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 22:01

benangelique schreef:
Ik werk als forensisch onderzoeker binnen een justitiële jeugdinrichting,waarbij ik verantwoordelijk ben voor onderwijs (wat is het didactisch niveau, gedrag, leervermogen) en breng ik advies uit over de scholingsmogelijkheden van de jeugdige richting psycholoog, psychiater en uiteindelijk rechter

Zo! Dat klinkt interessant. Kan je me iets meer vertellen over de opleiding? Mag ook in PB :D

Dankjewel Solleke_Noah! Ik ga even kijken!