Ik zit te denken om naar de universiteit diergeneeskunde in utrecht of in gent te gaan, lijkt me super interessant! Nu heb ik alleen nog een vraag aan de mensen die daar naar school zijn/zijn geweest
Wat zijn de gemiddelde lestijden per dag? (dus wanneer de school begint en wanneer het eindigt) en hoe lang jullie normaal bezig zijn met huiswerk en leerwerk per dag
. Want ik zit te kijken of ik dan nog wel genoeg tijd heb voor mijn paardje... Hebben jullie ook een eigen paard? Hoe combineren jullie dit met deze studie? Hebben jullie genoeg tijd over?Alvast bedankt!
Maar over het algemeen heb je wel vaak de hele dag nodig om naast de contacturen ook de zelfstudies te doen. Het is geen makkelijke studie want je hebt gewoon heel erg veel stof. Maar het helpt wel dat je veel praktische dingen doet, dan leer je het allemaal al een stukje makkelijker
Ik heb zelf geen paard maar meerdere studiegenootjes wel, of een bijrijdpaard, en daar hebben ze ook nog wel tijd voor, maar dat vergt ook gewoon een goede planning.
Ik vond ze in Gent juist super verstaanbaar...
Ik heb dan ook 5 jaar over mn bachelor gedaan (eigenlijk 6, maar toen combineerde ik mn laatste 2 bachelor examens met master vakken).