MWD, SPH of SJD

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kingeping

Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 13:11

Bizzybijtje schreef:
Als NTI-erd raad ik je aan niet bij NTI te gaan :) Het is vaak een chaos en heb al meerdere klachten ingediend. Ben blij als ik mijn papiertje heb en een master kan gaan volgen iig.... Ik studeer er overigens Psychologie, met het idee om in de neuropsychologie verder te gaan.



Ja het werd me al meerdere malen afgeraden..
Ga nu zoeken naar werk als duaal student en gewoon via de hoogeschool de opleiding te doen :)

Zal denk ik wel lastig worden, maar tot volgend schooljaar de tijd om iets te vinden

Anoniem

Re: MWD, SPH of SJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:15

Succes! :j

Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:40

Kingeping schreef:
Het schijnt dus inderdaad dat SPH en MWD zijn samengebracht en nu bekend staat als Social Work. Kan hier helaas nog weinig over vinden. Maar dan hoef ik geen keuze meer te maken :)

Wel dankzij jullie heb ik wel besloten de opleiding via een hoogeschool te doen ipv thuis studie.
Nu dus werk zoeken als duaal student!!
Hoop dat dat niet eeuwig gaat duren O:)

tips zijn uiteraard welkom :o


http://www.carrieretijger.nl/opleiding/ ... ocial-work

Hier staat het wel wat uitgelegd, het is niet echt een opleiding volgens mij, nog steeds onderscheid.

Ik heb zelf maatschappelijk werk en dienstverlening gestudeerd. Mijn ervaring is dat je echt je doelgroep duidelijk voor ogen moet hebben. Ik heb me gefocust op een bepaalde doelgroep, hier werd het mw wegbezuinigd, dit maakt het lastig om op andere gebieden aangenomen te worden. Ik studeer nu ook iets anders. Maatschappelijk werk en dienstverlening is een super brede opleiding. Wel heel interessant.

Inderdaad zou ik ook kijken naar deeltijd, lijkt me professioneler dan een thuisstudie!

SuzanH
Berichten: 3137
Geregistreerd: 05-07-09

Re: MWD, SPH of SJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:15

Het is indd samen gebracht als soicial work waarin je een profiel kiest SPH, mwd, ct :D