Ik moet dit toch even snel van mij afschrijven !
Ik werk alweer 3 jaar binnen het bedrijf waar ik nu zit. Een dikke maand terug werd mij een nieuwe baan aangeboden, meer verantwoordelijkheden, een hoger salaris, maar ik moet alles leren (is een heel ander bedrijf) en ik zal altijd alleen aan mijn bureautje zitten.
Maar goed het gaat er nu om dat ik afgelopen week met mijn leidinggevende een gesprek heb gehad over mijn actuele baan, kans om omhoog te komen, meer salaris etc .. ?
Ze zij toen dat ze het er met de baas over zou hebben, dus ik wacht de hele dag totdat de dag er bijna op zat. Mevrouw was nog steeds niet bij de baas geweest ! Die toe ben ik maar heen gegaan.
Een super gesprek gehad, hij wil niet dat ik ga en volgens hem valt er nog veel te onderhandelen.
Maaar goed hij wilde dus dat ik met mijn leidinggevende alles op een rijtje zou zetten en dat hebben we dus vanmorgen gedaan. Ze beloofde me dat ze vandaag met de baas zou gaan praten en dat ik uiterlijk vanavond een keuze zou kunnen maken, dat ze mij erbij zouden roepen etc ...
Nu is het dus vanmiddag en mijn leidinggevende heeft zich ineens ziek gemeld ! Terwijl ze er vanmorgen zeker niet zo ziek uit zag (verkouden oké) !
Dus nu zit ik hier en ga dus zo zelf maar weer naar de baas toe en het er direct met hem over hebben.
Nu zullen jullie wel denken, lekkere leidinggevende, voor mij was de keuze al gemaakt !
Maar binnen dit bedrijf hebben ze een project wat me erg aan het hart gaat en alleen al daarvoor zou ik blijven !
Wish me luck !