Tijdje terug heeft mijn chef mij in het geniep opgegeven voor werknemer van het kwartaal award, voor mijn bijdrage aan het nieuwe LIMS (laboratory information management system)
Het directie team heeft daarbij besloten dat ik dat wel verdiend had...
Gezellig heel het directie team over de vloer... en mooi voor joker met je award voor de hele club.... Jeeey wat was ik blij NOT!
Had mijn chef al verteld dat hij flink de sjaak zou zijn en ik hem terug zou pakken!
Nu is het zover... Hij is op mijn vakantie en mijn ''wraak'' zal zoet zijn.
20 Rollen kleurrijk kadopapier in de auto en als hij maandag (24e okt) terugkomt een schitterend ingepakt kantoor.
Collega's helpen, hoef het dus niet alleen te doen

Ik wil in zijn agenda (die ook ingepakt gaat worden, net als de rest van de lade inhoud) een kaart stoppen om hem toch stiekem te bedanken, want waardering krijgen voor het werk wat je doet is toch best een klein beetje leuk aan de andere kant...

Maar wat moet ik in die kaart schrijven? Totaal inspiratie loos!!! loop al twee weken te piekeren en te verzinnen maar nog altijd blanco kaart.
Moet uiteraard lekker humor/sarcasme bevatten.
Informele afdeling en chef kan bijna om alles lachen al valt het kwartje soms wat laat...
Dus wie oh wie helpt mij, wat schrijf ik in de kaart? met mooie roze cupcakejes op de voorkant.