Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
liekec schreef:Tja ik vind het zelf terecht... Als je je best niet doet om op tijd te zijn, bij te zijn met de stof of gewoon helemaal niet komt opdagen moet je ook gewoon in 1 keer je toets kunnen maken en geen herkansing nodig hebben. Goeie stok achter de deur ook om dit soort dingen juist wel te doen. Bij ons op het HBO gelden dezelfde soort grappen, maar je houdt er wel een gemotiveerde klas mee over.
Nies_ schreef:Dat dwangmaatregelen iemand motiveren heb ik nog nooit meegemaakt.
MarJon schreef:liekec schreef:Tja ik vind het zelf terecht... Als je je best niet doet om op tijd te zijn, bij te zijn met de stof of gewoon helemaal niet komt opdagen moet je ook gewoon in 1 keer je toets kunnen maken en geen herkansing nodig hebben. Goeie stok achter de deur ook om dit soort dingen juist wel te doen. Bij ons op het HBO gelden dezelfde soort grappen, maar je houdt er wel een gemotiveerde klas mee over.
Dit inderdaad. En het zijn de eindexamenklassen, daar mag je toch wel een beetje motivatie van verwachten.
Thats_Me schreef:Ik vind het vooral schokkend dat mensen dit een strenge regel vinden. Is echt een stukje dicipline en 7x iets door de vingers zien is erg veel voordat er een strenge maatregel wordt genomen.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fleur_Laura, Ilsevdhoek, judith_irene, Kayleigh__, myk_en_shant, PetalBot, Salamander, XxLMMxX, Zebrastreep en 11 bezoekers