Hi Lieve Bokkers
In augustus ben ik verhuisd van Groningen naar Den Haag. Mijn vriend heeft in Den Haag een leuke en vaste baan gekregen dus na een half jaar in een hotel geslapen te hebben was het voor ons hoog tijd om te verhuizen.
In Groningen had ik namelijk een baan die ik niet echt leuk vond. Werken bij de Belastingdienst Toeslagen achter de telefoon. Dit heb ik ander half jaar vol gehouden maar ik kon dit echt niet meer doorzetten ik werd er echt gillend gek.
Maar goed wat moest ik gaan doen in Den Haag ??? Ik heb werkelijk geen idee welke baan ik wel leuk vind en weet eigenlijk vooral wat ik niet leuk vind.
Ik heb een opleiding tot verzorgende IG. Ik werk nu ook in de zorg. En hoe lief ik mensen ook vind en hoe graag ik ook voor ze zorg wordt ik hier niet gelukkig van. Altijd werken als anderen vrij zijn en dergelijke. Hoewel ik eerst nu goed zit wil ik toch verder gaan kijken. Maar naar wat?
Al sinds ik een jaar of 13 ben wil ik graag mijn eigen bedrijf. Ik heb wel 1001 ideeën wat dit dan zou moeten zijn. Maar daar blijft het dan ook bij. Hoe start je een onder neming, gewoon doen ? En wat is daadwerkelijk een goed idee? Wat past bij me? Wat is rendabel ?
Ik weet en voel gewoon dat ik zoveel kan en wil maar ik krijg het er niet uit. Ik heb inmiddels een MBO niveau 4 diploma als ondernemer detailhandel en filiaalmanager maar geen bedrijf die me wil aannemen. Te onervaren te laag geschoold.
Mensen HOE doen jullie dit?