ik ben student aan de universiteit en ik heb echt de meest chaotische manier van leerstof bijhouden ... daar moet dringend iets aan gedaan worden, want het wordt gewoon genant.
Mijn grootste probleem: ik druk niets af. Ik kan het niet, 100p's aan powerpoints afdrukken voor 5 vakken, het is onnozel en duur tenzij ik steeds naar de bibliotheek ga en die printers gebruik, dan valt de prijs goed mee, maar mezelf kennende komt dat er niet van
en het is nog steeds belachelijk veel inkt en papier.MAAR als gevolg maak ik te weinig notities en zit ik tijdens de blok te lang op mijn computerscherm te staren.
Nu vroeg ik me af of het niet een stuk aangenamer zou zijn dat via een e-reader te doen.
Wie heeft daar ervaring mee en kan me zeggen of het nemen van notities dan wel handig is of dat ik beter gewoon lees op een e-reader en daarnaast nog dingen neerschrijf?
Help!
Probeer het met een ereader (of tablet) en een notitiebloc erbij, of de notitiefunctie van de e-reader zelf, en kijk wat voor jou goed werkt.