Stage (HBO)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Stage (HBO)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 08:13

Aangezien ik vast niet de enige ben die is begonnen met zijn/haar (3de jaars)stage, leek het me leuk om een topic te maken :)

Ik ben sinds maandag begonnen met mijn stage en dus zit mijn eerste week er bijna op! Ik vond/vind het heel spannend, maar ik ben dan ook nogal een zenuwpees. Ik heb heel erg bevestiging nodig dat ik iets goed doe, dus hopelijk wordt dat beter.

Ik studeer trouwens communicatie en loop nu stage op de sales afdeling van My Jewellery :)

Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren en of er meer mensen zo zenuwachtig zijn/waren als mij!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 08:24

Ik ben sinds 1 sept begonnen. Halfjaar thuis gezeten en nu fulltime aan de slag. M'n lichaam heeft wel weinig energie maar vind het tot nu toe wel heel leuk :) Heel gezellig team. Alleen reistijd vind ik vervelend, soms wel meestal 1h45m onderweg.

Was zelf de eerste dag ook enorm zenuwachtig. M'n vriend heeft me toen gebracht omdat zenuwen + wagenziekte + OV geen goede combie is.

Ik doe communicatie en multimedia design overigens :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:31

Ik ben deze week begonnen met mijn afstudeerstage voor pedagogiek opleiding. Was een beetje nerveus maar eigenlijk viel het nog wel mee, omdat ik al zoveel stages nu gelopen heb. Ik had ook zoiets van, de eerste dagen zal het toch vooral meekijken zijn. Kan weinig fout gaan. Ik loop stage met hulpverlening mbv dieren (paarden/honden/konijnen) voor kinderen die uitvallen of dreigen te vallen van school, door bijv. leer- en/of gedragsproblemen of angstproblematiek. Heel veelzijdig :) Heb er wel zin in, ik moet 4 dagen in de week stage doen. En tegelijk scriptie schrijven, daar ben ik meer nerveus voor dan de stage zelf :+

xAlice

Re: Stage (HBO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:07

:wave:
Ik ben in Augustus begonnen aan zes maanden stage. Zit in Engeland om te helpen met sales en marketing voor een bedrijf dat software ontwikkeld.

Ik vond het énorm spannend. Had ook echt geen idee wat ik kon verwachten.
Gelukkig valt het alles mee en heb ik het reuze naar mijn zin tot zo ver.

Wat voor dingen moeten jullie allemaal doen voor je stage qua taken?

Mawrr

Re: Stage (HBO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 15:07

Ik ben ook net begonnen aan mijn stage in Zuid-Afrika van 5 maanden. Ik woon in hartje Johannesburg en doe aan de Uni onderzoek de genetica van carnivoren.
Tot nu toe heb ik het naar mijn zin, maar ik begin nu wel aan thuis te denken. Gelukkig komt iedereen op bezoek! Het aarden is nog steeds wel lastig, ik ben nog een beetje op zoek naar mijn leven hier, aangezien alles zo anders is en het is zo'n enorme stad.