Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Dominique schreef:Geen idee waar je het over hebt.
StonedRomy schreef:Dit heb ik met meerdere vakken gedaan. Ook gewoon vakken geheel zelfstandig gevolgd. Als je in een van de twee vakken echt heel goed bent dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om dat vak niet te volgen en gewoon met de docent af te spreken dat hij de opdrachten in een map legt en dat jij die opdrachten daar uit kunt halen en ook kunt inleveren. Toetsen van dat vak maak je dan in je eigen tijd of in een pauze.
Ikzelf vond twee vakken half volgen minder. Meer afspraken met meerdere mensen en uiteindelijk had ik de les bij een vak toch nooit nodig.
Fish_n_Chips schreef:Vorig jaar hadden enkele klasgenoten één uur wiskunde A en natuurkunde tegelijk. Volgens mij heeft iedereen natuurkunde gevolgd, op de les voor de toets na.
. studiemiep schreef:Klopt, alhoewel ik denk dat zij verwachtten dat degenen met natuurkunde ook wiskunde B zouden hebben. Maar ja, that's no excuse.Fish_n_Chips schreef:Vorig jaar hadden enkele klasgenoten één uur wiskunde A en natuurkunde tegelijk. Volgens mij heeft iedereen natuurkunde gevolgd, op de les voor de toets na.
vind het wel erg dat juist dit vak dan dubbel geroosterd staat...............
als de ene nu wiskunde is en de andere kunst ofzo..maar 2 beta vakken..