Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alenthe05 schreef:Ik zou het ook doen.
Met alle respect naar mensen die kinderen hebben. Mijn paard is mijn kind (ik heb geen kids) Bij ons op het werk melden zich ook collega's ziek als hun kind ziek is. Ik heb tegen mijn baas gezegd als dit voorkomt als er wat met mn paard s doe ik dat ook.
Iphi schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat je baas gelijk heeft, en dat je vrij had moeten nemen.
Verdriet hebben is toch niet ziek zijn? Nu moet het bedrijf jou voor deze dag betalen, dat is niet fair. Dat heeft niets met empathie te maken.
Nachocheese schreef:Iphi schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat je baas gelijk heeft, en dat je vrij had moeten nemen.
Verdriet hebben is toch niet ziek zijn? Nu moet het bedrijf jou voor deze dag betalen, dat is niet fair. Dat heeft niets met empathie te maken.
Maar waarom mag iemand anders bepalen hoe erg iemand z'n verdriet is? Als een persoon overlijdt krijg je ook vrij. Waarom is het verdriet voor een dier anders.
En dit heeft mijn inziens wel met empathie te maken.
Waarom zou ts nog een stap harder werken als de directeur ook niets voor jou overheeft. Ts geeft zelf al aan nooit ziek te zijn.
Sneeuwmaan schreef:Lijkt mij niet dat het gaat over hoe erg het verdriet is. Verdriet is gewoon niet ziek.
Nachocheese schreef:Maar waarom mag iemand anders bepalen hoe erg iemand z'n verdriet is? Als een persoon overlijdt krijg je ook vrij. Waarom is het verdriet voor een dier anders.
En dit heeft mijn inziens wel met empathie te maken.
Waarom zou ts nog een stap harder werken als de directeur ook niets voor jou overheeft. Ts geeft zelf al aan nooit ziek te zijn.