VWO6 16/17

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evaxfanny
Berichten: 54
Geregistreerd: 11-11-12

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:05

Veel succes en sterkte (met natuurkunde) vandaag... :')
Nog iemand een goede tip voor natuurkunde?

Yasmijntje

Berichten: 2084
Geregistreerd: 13-09-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:04

Nope, geen tips hier. Ik heb examentraining gevolgd, maar niet meer dingen vandaag (of voorafgaande dagen) gedaan eigenlijk.
Hopen dat ik het gewoon goed genoeg beheers. Scheikunde wordt sowieso niks, biologie van hetzelfde. Dus ik hoop dat natuurkunde een beetje oké gaat..

Anoniem

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:48

Tis een kwestie van goed lezen en puzzelen...

evaxfanny
Berichten: 54
Geregistreerd: 11-11-12

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:52

Hoe is het gegaan vandaag? Over natuurkunde hoor ik hele wisselende dingen..

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:29

Ik denk dat ik natuurkunde wel redelijk heb gedaan, heb t correctievoorschrift wel even doorgekeken maar heb mn antwoorden niet genoteerd dus zegt niet heel veel maar denk dat ik wel een voldoende heb....
Ging wel beter dan verwacht, heb overal iets ingevuld eigenlijk!

Bij jullie?

manonnevot

Berichten: 959
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:36

Bij mij ging het echt heel goed, heb denk ik zeker n 7.5, dus n 8 gemiddeld :D

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:39

manonnevot schreef:
Bij mij ging het echt heel goed, heb denk ik zeker n 7.5, dus n 8 gemiddeld :D


Had je die van mij niet ook even willen maken? Van zo'n cijfer voor natuurkunde kan ik echt alleen maar dromen :')

evaxfanny
Berichten: 54
Geregistreerd: 11-11-12

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:34

Bij mij ging het voor mn gevoel ook wel goed, in ieder geval beter dan ik had verwacht. Heb een deel van mn antwoorden wel opgeschreven maar durf niet na te kijken :o Denk dat ik wel n voldoende heb.

Anoniem

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 14:14

:')


Afbeelding

mignonne2403

Berichten: 1412
Geregistreerd: 28-05-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:15

Bij mij ging het op zich wel goed, zat rond de 53 pt dus hopen op een redelijke n term zodat na iig een 7.0 wordt (blijf dan 7,5 staan) (en dat ik het zelf goed kan checken :+)
vond die met dat vliegtuigje echt vreemd, snapte daar echt weinig van, ook met die wind mee en tegen.

WithinYuuri
Berichten: 968
Geregistreerd: 02-01-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:45

Ja ik had de redenering goed, en vervolgens de conclusie tegenwind, maar blijkbaar was het meewind? :?

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:04

WithinYuuri schreef:
Ja ik had de redenering goed, en vervolgens de conclusie tegenwind, maar blijkbaar was het meewind? :?


Ja dat had ik idd ook, maar ik snap t opzich wel want als je meewind hebt dan is de snelheid van het vliegtuig zelf eigenlijk kleiner dan de eigenlijke snelheid op dat moment omdat ie vooruit wordt geblazen. Maarja dat is achteraf en ik dachy t vliegtuig gaat langzamer omdat hij wordt tegengehouden door de wind

Yasmijntje

Berichten: 2084
Geregistreerd: 13-09-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:16

Ik heb hem echt heel erg verknuppeld (nee dat is geen woord, maar je snapt me)..

Zelf hem niet meer nagekeken, maar ik had dan ook een aantal dingen niet ingevuld. Zelf had ik dat als je dan een of andere formule gebruikte van dat vliegtuig.. Ik kwam in ieder geval op meewind uit, geen idee of ik het goed heb gedaan tho :')

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:18

vervelend dat je er geen goed gevoel over hebt Yasmijntje....

Ik zit er even helemaal doorheen. Moet nog zoveel leren voor scheikunde ( en theorie hondeninstructeur die ik in de avond heb... ) maar ik heb echt heel veel last van mijn kaak. Moeder wilt ziekenhuis bellen, maar dan moet ik opgenomen worden waarschijnlijk. En ik blijf maar flauwvallen.

Bij aardrijkskunde kreeg ik ineens ook last van trillingen in mijn handen, nog nooit voorgekomen. Alleen maar in mijn linker been.

WithinYuuri
Berichten: 968
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:33

Nog meer mensen die filosofie-examen doen? Ik zie er echt zo tegenop, heb voor de ST's altijd tussen de 7,5 en de 9,5 gehaald en sta nu ook gemiddeld een 8,5 voor Filosofie, maar als ik een examen van vorig jaar maak, kom ik met moeite op een 6 uit... Ik vind het gewoon heel lastig om een juiste redenering neer te zetten, die cito wil horen zegmaar en bovendien begrijp ik vragen vaak verkeerd :n Iemand nog tips misschien?

Het is wel mn tweede extra vak in mn vrije deel overigens, dus (voor cum laude, maar ook gewoon) ik mag hem wegstrepen, maarja ik ga filosofie studeren volgend jaar dus om dan een onvoldoende op je eindexamen te hebben :')

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:41

StonedRomy schreef:
vervelend dat je er geen goed gevoel over hebt Yasmijntje....

Ik zit er even helemaal doorheen. Moet nog zoveel leren voor scheikunde ( en theorie hondeninstructeur die ik in de avond heb... ) maar ik heb echt heel veel last van mijn kaak. Moeder wilt ziekenhuis bellen, maar dan moet ik opgenomen worden waarschijnlijk. En ik blijf maar flauwvallen.

Bij aardrijkskunde kreeg ik ineens ook last van trillingen in mijn handen, nog nooit voorgekomen. Alleen maar in mijn linker been.


Maar als t zo slecht gaat met je gezonheid moet je nu misschien toch even voor jezelf kiezen en scheikunde later maken, anders verpest je hem straks doordat het niet gaat en dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen ook als je er nu nog veel aan moet doen dan levert dat miss extra stress op waardoor je klachten nog weer toenemen... :(:)

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:45

Probleem is dat iedereen altijd denkt dat ik dan ' spijbel ' omdat ik de toets niet aankan. En daar heb ik geen zin in... En anders heb ik mijn half uur extra tijd en val ik flauw tijdens de toets dan bellen ze vast mijn cardioloog en zien ze dat ik het echt heb geprobeerd.

Maar ik ben er echt te koppig in. Ik heb ooit mijn arts gebeld en moest binnen het uur op de EHBO zijn of er zou een ambulance komen. Ben met mijn hond naar school gelopen, heb binnen 15 minuten een SE gemaakt en ben toen doorgereden naar het ziekenhuis. Tja, waarom zou scheikunde me dan niet lukken?

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:58

StonedRomy schreef:
Probleem is dat iedereen altijd denkt dat ik dan ' spijbel ' omdat ik de toets niet aankan. En daar heb ik geen zin in... En anders heb ik mijn half uur extra tijd en val ik flauw tijdens de toets dan bellen ze vast mijn cardioloog en zien ze dat ik het echt heb geprobeerd.

Maar ik ben er echt te koppig in. Ik heb ooit mijn arts gebeld en moest binnen het uur op de EHBO zijn of er zou een ambulance komen. Ben met mijn hond naar school gelopen, heb binnen 15 minuten een SE gemaakt en ben toen doorgereden naar het ziekenhuis. Tja, waarom zou scheikunde me dan niet lukken?


Maar wat andere mensen denken daar gaat het nu toch niet om? Daarbij vind ik die mensen dan wel echt stom want als je denkt dat iemand slijbelt om de toets niet te maken terwijl die serieus wat heeft vind ik echt belachelijk, maar goed.
Het gaat er nu om wat het beste voor jou is, maar als jij liever scheikunde toch wilt proberen dan kan je idd ook op dat moment nog aangeven dat het niet gaat.
Maar je hoeft niet te bewijzen dat je het kan! Gwn doen wat t beste voor jou aanvoelt en is

manonnevot

Berichten: 959
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Limburg

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 07:41

Heel veel succes vandaag met maatschappijwetenschappen en scheikunde! Ik heb ze allebei en maandag dan eindelijk de laatste 2 examens :)

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 07:48

manonnevot schreef:
Heel veel succes vandaag met maatschappijwetenschappen en scheikunde! Ik heb ze allebei en maandag dan eindelijk de laatste 2 examens :)


Bedankt! Jij ook. Ik heb vandaag alleen Maatschappijwetenschappen en dan dinsdag Economie.

xnaomivdh
Berichten: 552
Geregistreerd: 02-01-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:07

Ik heb ook maatschappijwetenschappen vandaag, succes allemaal!

_roodvos_

Berichten: 1319
Geregistreerd: 20-02-12

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:17

Scheikunde vandaag, en daarna ben ik alweer klaar :)

Succes iedereen!

Emmamelody

Berichten: 640
Geregistreerd: 23-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:18

Merelll schreef:
WithinYuuri schreef:
Ja ik had de redenering goed, en vervolgens de conclusie tegenwind, maar blijkbaar was het meewind? :?


Ja dat had ik idd ook, maar ik snap t opzich wel want als je meewind hebt dan is de snelheid van het vliegtuig zelf eigenlijk kleiner dan de eigenlijke snelheid op dat moment omdat ie vooruit wordt geblazen. Maarja dat is achteraf en ik dachy t vliegtuig gaat langzamer omdat hij wordt tegengehouden door de wind


Nooo are you kidding? Was het wind mee? Ik had ook wind tegen en was er helemaal van overtuigd :+
Ik dacht dat het wel redelijk ging maar durf ook niet na te kijken...

Ik heb vandaag scheikunde en zie daar echt tegenop... Iedereen heel veel succes!!

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:27

Emmamelody schreef:
Merelll schreef:
Ja dat had ik idd ook, maar ik snap t opzich wel want als je meewind hebt dan is de snelheid van het vliegtuig zelf eigenlijk kleiner dan de eigenlijke snelheid op dat moment omdat ie vooruit wordt geblazen. Maarja dat is achteraf en ik dachy t vliegtuig gaat langzamer omdat hij wordt tegengehouden door de wind


Nooo are you kidding? Was het wind mee? Ik had ook wind tegen en was er helemaal van overtuigd :+
Ik dacht dat het wel redelijk ging maar durf ook niet na te kijken...

Ik heb vandaag scheikunde en zie daar echt tegenop... Iedereen heel veel succes!!


Hahaha ja ik dacht op dat moment ook dat ik m sws goed had lol :+


Ik heb ook scheikunde vandaag... gister niet echt veel kunnen leren want had mega hoofdpijn dus hopelijk gaat t vandaag goed.
Iedereen succes!!

mignonne2403

Berichten: 1412
Geregistreerd: 28-05-13

Re: VWO6 16/17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:05

succes iedereen! ik heb ook Scheikunde, mijn lat ligt hier redelijk hoog bij dus ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.....
Meer mensen met frans waarvoor ze afgelopen weken nog niets voor gedaan hebben? :+