Vwo 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_nouska

Berichten: 1423
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: Ergens in Groningen

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:15

Kunnen anders de mensen die in een groepsapp willen niet een groepsapp maken? ik denk niet dat iedereen uit het topic dat wil en dan blijven we hier ook gewoon kletsen.

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:16

Hier wel alle schoolspullen al gekocht voor de vakantie, ben je daar meteen klaar mee! :D

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:18

Ik heb nog niks aan schoolspullen gekocht :=
Ik ga zaterdag ook op ponykamp dus ik denk dat ik pas last minute schoolspullen ga kopen :')

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:19

M_nouska schreef:
Kunnen anders de mensen die in een groepsapp willen niet een groepsapp maken? ik denk niet dat iedereen uit het topic dat wil en dan blijven we hier ook gewoon kletsen.


Denk eerlijk gezegd niet dat dat gaat werken :o Ik stem voor gewoon in het topic! :)

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:39

Valt vaak vies tegen hoe het topic is met een app, ik spreek uit ervaring :')

Athelas

Berichten: 1984
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:29

Idd, wat lonneke zegt. :j
Ik heb ook nog niks gekocht aan school spullen. Doe ik volgende week wel. :')

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:44

Heyyy, ik meld mij ook!
Ik zat ook in het VWO 3 topic, maar ik ben niet mega actief op Bokt.
Mijn profiel is N&G met 'keuzevakken' natuurkunde, wis A, Grieks, Spaans en Management en organisatie.

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 16:44

Athelas schreef:
Idd, wat lonneke zegt. :j
Ik heb ook nog niks gekocht aan school spullen. Doe ik volgende week wel. :')

De collectie van de Hema valt echt tegen haha, al die bloemetjes en dingetjes, bah haha.


Manon_vdv schreef:
Heyyy, ik meld mij ook!
Ik zat ook in het VWO 3 topic, maar ik ben niet mega actief op Bokt.
Mijn profiel is N&G met 'keuzevakken' natuurkunde, wis A, Grieks, Spaans en Management en organisatie.

Welcome!

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:47

Unique6 schreef:
Athelas schreef:
Idd, wat lonneke zegt. :j
Ik heb ook nog niks gekocht aan school spullen. Doe ik volgende week wel. :')

De collectie van de Hema valt echt tegen haha, al die bloemetjes en dingetjes, bah haha.


Ik heb mijn schoolspullen van vorig jaar gebruikt, schriften van de action en dat was het wel weer :')
Vind het altijd leuk om ze zelf te decoreren :+

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:48

Ik moet eigenlijk al mijn schoolspullen nog kopen, oepps :=
Ik koop denk ik een standaard agenda bij de Bijenkorf en ik hoop nog een etui, voor de rest koop ik alles bij de Action. De Hema collectie is inderdaad echt niet leuk dit jaar!

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 17:02

Mijn agenda loopt trouwens tot december, dus dat scheelt al :P
Schriften moet ik al wel kopen, verder gebruik ik alles van vorig jaar. :')
Oh en mijn laptop is ook stuk dus nog een goede nieuwe kopen...

M_nouska

Berichten: 1423
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: Ergens in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 18:46

Verschilt denk ik per school maar heb je persé een laptop nodig?

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:08

Ik ben ook voor alles (voorlopig) in t topic houden. Want zodra er een appgroep is gaat t topic wss helemaal dood vallen.

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:29

Schoolspullen heb ik inmiddels gekocht hihi! Ben maar overgegaan op van die grote harde schriften met ringband waar je dan meerdere vakken per groot boek/schrift in kan doen. Geen idee of het fijn is maar ze zullen in ieder geval niet zo snel kapot gaan haha. Boeken kaften ben ik te lui voor dus ik doe lekker met van die hoesjes, nog meer luie boeken kafters? :')

huckellover

Berichten: 203
Geregistreerd: 09-10-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:33

Ik meld me ook en dit jaar wel op tijd :D
Vorig jaar dacht ik nog dat ik nooit zou kunnen kiezen en dan is het aan het eind van het jaar zo duidelijk als wat :') Hier natuur stroom/natuur & gezondheid met biologie, scheikunde, natuurkunde, aardrijkskunde, NLT, Latijn en wiskunde a. Ik baal alleen van mijn rooster en vooral dat de uren totaal niet goed verspreidt zijn over de week en van mijn aantal tussenuren. Of hebben jullie er meer dan 3?

Verder zit ik wel bij 1 van mijn beste vriendinnen in de klas. Dat helpt *\o/*

Citaat:
Schoolspullen heb ik inmiddels gekocht hihi! Ben maar overgegaan op van die grote harde schriften met ringband waar je dan meerdere vakken per groot boek/schrift in kan doen. Geen idee of het fijn is maar ze zullen in ieder geval niet zo snel kapot gaan haha. Boeken kaften ben ik te lui voor dus ik doe lekker met van die hoesjes, nog meer luie boeken kafters? :')


Ik heb dit jaar ook alleen maar van die grote schriften gekocht, ik vind het vooral makkelijk dat je snel een blaadje eruit kan halen. Dat ging namelijk bij mij altijd fout met die kleine schriftjes :')

Edit: Het vak economie vergeten, maar dat maakt misschien wel duidelijk dat ik niet kon kiezen tussen E&M en N&G :+
Laatst bijgewerkt door huckellover op 17-08-16 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:34

huckellover schreef:
Ik meld me ook en dit jaar wel op tijd :D
Vorig jaar dacht ik nog dat ik nooit zou kunnen kiezen en dan is het aan het eind van het jaar zo duidelijk als wat :') Hier natuur stroom/natuur & gezondheid met biologie, scheikunde, natuurkunde, aardrijkskunde, NLT en wiskunde a. Ik baal alleen van mijn rooster en vooral dat de uren totaal niet goed verspreidt zijn over de week en van mijn aantal tussenuren. Of hebben jullie er meer dan 3?

Verder zit ik wel bij 1 van mijn beste vriendinnen in de klas. Dat helpt *\o/*

Citaat:
Schoolspullen heb ik inmiddels gekocht hihi! Ben maar overgegaan op van die grote harde schriften met ringband waar je dan meerdere vakken per groot boek/schrift in kan doen. Geen idee of het fijn is maar ze zullen in ieder geval niet zo snel kapot gaan haha. Boeken kaften ben ik te lui voor dus ik doe lekker met van die hoesjes, nog meer luie boeken kafters? :')


Ik heb dit jaar ook alleen maar van die grote schriften gekocht, ik vind het vooral makkelijk dat je snel een blaadje eruit kan halen. Dat ging namelijk bij mij altijd fout met die kleine schriftjes :')


Heee wij hebben precies dezelfde vakken, altijd leuk!! :D
Ik heb mijn rooster nog niet, mentor is verschrikkelijk.. Maar alles kan nog aangepast worden zeggen ze.. :+

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:44

Ik weet wel wie de twee vwo stamklassen gaan doen (allebei leuke docenten, een van hen was vorig jaar ook al mijn mentor) maar geen idee welke van de twee het wordt.

Al wel schoolspullen gekocht, boeken ook al binnen. Ik kom toch langs de boekhandel als ik terug kom van de manege/stal :') . Ik hoop wel dat ik iig een dag vroeg uit ben zodat ik doordeweeks verzorgpony kan doen.

Ik heb een vriendin die mijn boeken kaft, ben zelf te lui :')

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:47

Waar hebben jullie je kaftpapier gehaald dit jaar dan? Want hema was echt een tegenvaller :(

lhjw019
Berichten: 96
Geregistreerd: 19-05-15

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:52

Ik moet nog steeds schoolspullen kopen. Stel het de hele tijd want ik wil nog niet toegeven dat de vakantie weer bijna afgelopen is.. :n

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:55

M_nouska schreef:
Verschilt denk ik per school maar heb je persé een laptop nodig?


Ja moet bij ons, of een tablet maar die vind ik irritant.

M_nouska

Berichten: 1423
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: Ergens in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:58

Galathil schreef:
M_nouska schreef:
Verschilt denk ik per school maar heb je persé een laptop nodig?


Ja moet bij ons, of een tablet maar die vind ik irritant.


Ooh oke, gelukkig!

Ik heb mijn rekbaren kaften bij de Hema vandaag.
Zo jammer dat de V&D weg is, daar waren meestal de leukste spullen.

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:00

_Floortje schreef:
Waar hebben jullie je kaftpapier gehaald dit jaar dan? Want hema was echt een tegenvaller :(


Ik vond het idd ook erg tegenvallen, maar heb maar de bruine van de hema genomen.. Had geen tijd om ergens anders heen te gaan, dus dan maar simpel.. Ik kocht m'n kaftpapier ook wel eens bij de V&D, maar dat word vrij lastig nu.. :Y)

huckellover

Berichten: 203
Geregistreerd: 09-10-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:19

Oeps.. waarschijnlijk moet ik voor mijn eerste echte schooldag verlof aanvragen, waarschijnlijk maak ik daar echt een goede indruk mee O:) En met een beetje geluk voor de week daarop een hele dag. Ben benieuwd of ik de eerste ben die verlof gaat aanvragen voor dit jaar :')

Gelukkig heb ik kaftpapier van de V&D liggen en nog wat van de HEMA van vorig jaar. Voor dit jaar al mijn schoolspullen (behalve een agenda) bij de action gekocht. Mijn moeder had nog oude reisboeken/magazines liggen dus op een regenachtige middag alle mooie platen daaruit geknipt en op de schriften (die een hele lelijke voorkant hadden) geplakt. Het resultaat is best leuk vind ik :D

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:32

_Floortje schreef:
Waar hebben jullie je kaftpapier gehaald dit jaar dan? Want hema was echt een tegenvaller :(


De Kler had wel ok kaftpapier, heb zelf het garfield papier meegenomen O:)

Djorf_6
Berichten: 620
Geregistreerd: 28-03-15

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:47

Ik heb ook al mijn school spullen al binnen. Geen kaftpapier gekocht, want heb nog van die hoesjes liggen en ben te lui om te kaften :+. Verder bij de action van die kleine schriftjes gekocht en vandaag bij de Hema van die grote ringschriften, die gebruik ik dan voor meerdere vakken.
Hier nog geen rooster bekend -O-. Weet ook nog niet in welke klas ik kom, maar wil dat heel graag weten. Heb volgens mij niet zo'n leuke klas, omdat er maar 2 vriendinnen hetzelfde vakkenpakket gekozen hebben.