Studie Criminologie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Studie Criminologie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 17:52

Is er iemand hier die criminologie studeert, of als vak heeft binnen een studie rehten, en die mij een voorbeeld van een paper kan opsturen? Ik moet een specifiek paper schrijven over een specifiek onderwerp, dus ik zal niets overnemen of zo, maar een goed voorbeeld zou ik heel goed kunnen gebruiken. Eventueel een paper op het gebied van antropologie of sociologie is ook welkom. Alvast enorm bedankt!

Sheran

Re: Studie Criminologie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:01

Dit moet je toch allang weten eigenlijk? En anders geven ze het op om te leren. En er is niet één goed paper.

Ik heb het gedaan als afstudeerrichting rechten.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 18:04

Ik weet wat een paper ís, maar een goed voorbeeld zou ik goed kunnen gebruiken! Het moet een paper zijn van maximaal 2 A4. Kun je me helpen?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:09

In welk jaar zit je? Waar loop je nu vast bij het schrijven van de paper?

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 18:14

Vanwege vooropleidingen en de daaruit voortvloeiende vrijstellingen, mag ik de opleiding doen in slechts vier maanden. Neem hierbij in beschouwing dat ik het verkorte HBO programma doe, en niet de volledige opleiding.
Ik loop niet vast bij het schrijven van een paper. Ik zou gewoon graag een mooie opzet zien van wat een ander heeft gedaan met een soortgelijke opdracht.

Ik moet de bindingstheorie van Hirschi uiteenzetten en nog wat andere simpele vraagstukken aan de hand van een onderzoek over hufter-gedrag op de werkvloer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:16

Omdat dit onder huiswerk valt en je dat zelf moet doen, plaats ik hier een slotje.