Sinds eind vorig jaar ben ik begonnen met een thuis studie Sport & Spelbegeleiding voor kinderen.
Ik ben afgestudeerd als PM'er niv 3 & 4. Hierna ben ik gaan werken in de naschoolse opvang. Op dit moment werk ik bijna 3 jaar op een BSO. Omdat ik mij wilde blijven ontwikkelen heb ik er eind vorig jaar voor gekozen om een thuis studie bij de LOI te gaan doen.
Toen ik alles binnen kreeg was ik erg gemotiveerd en ben ik meteen aan de slag gegaan. Ik merkte dat ik er wel echt in moest komen maar bleef doorzetten.
Tot ik een nieuwe uitdaging in mijn werk kreeg en januari, februari, maart & april locatiemanager mocht zijn op een locatie i.v.m. een zwangerschapsverlof. Doordat ik het hier erg druk mee had schoof ik de studie aan de kant. Met de gedachten; dit pak ik in mei weer op!
Maar dit laatste heb ik dus niet meer gedaan....
ik heb denk ik 3x mijn map gepakt.Ik kan gewoon niet meer te motivatie vinden om aan de slag te gaan.. maar waarom weet ik niet! Ik betaal best veel voor de studie en vindt het zonde als ik straks geen toegang meer heb tot de werkruimte. Hier heb ik straks nog 1 jaar toegang toe, dus ik MOET de studie afmaken. Anders heb ik flink wat geld weggegooid..
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in mijzelf, maar nu wel! En dat vind ik best erg..
Nu was mijn vraag; hebben meer van jullie dit? Of herken je deze 'dip'?
Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij zodat ik de motivatie weer kan vinden om aan de slag te gaan!
Bedankt voor het lezen