Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! Fleur_Laura schreef:Mijn vriend heeft in 2010-2011 een jaar in Amerika gewoond met EF en is een tijdje ook voorlichter geweest op bijeenkomsten en dergelijke. Hij heeft totaal geen problemen ondervonden met EF (nou heeft hij ze tijdens zijn verblijf ook niet nodig gehad). Heel veel plezier in Australië, het is een prachtig land!
mingming schreef:Ik vertrek volgende week naar Engeland met EF. Tot nu toe vond ik in elk geval alle bijeenkomsten en info mailtjes erg goed en duidelijk.
LOVESUSHI schreef:Mijn vriend is ook weggeweest met EF en heeft zelf ook een fantastisch half jaar gehad op één van de taalscholen in Amerika. Hij zegt 'natuurlijk zijn er ook slechte verhalen, niet iedereen is geschikt om een periode weg te zijn en kunnen er altijd slechte ervaringen plaatsvinden. Als je iets naars ervaart en dit op tijd aangeeft kan er altijd iets aan gedaan worden.' Hij heeft een super tijd gehad in ieder geval.
Heel veel plezier in Australië!
BaBritFre schreef:mingming schreef:Ik vertrek volgende week naar Engeland met EF. Tot nu toe vond ik in elk geval alle bijeenkomsten en info mailtjes erg goed en duidelijk.
Wij hadden nu al wel wat communicatieprobleempjes gehad, maar hopelijk was dat éénmalig. Vandaar mijn zorgen, Australië is niet bij de deur mocht er iets zijn
mingming schreef:BaBritFre schreef:
Wij hadden nu al wel wat communicatieprobleempjes gehad, maar hopelijk was dat éénmalig. Vandaar mijn zorgen, Australië is niet bij de deur mocht er iets zijn
Dat is wel vervelend. Wat ga je precies doen in Australië?
Het is zeker waar dat de slechte ervaringen sneller gedeeld worden, en als je bedenkt dat ze al zo ontzettend lang bestaan, kan het niet allemaal zo slecht zijn!