Extra werk. Thuiswerk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Extra werk. Thuiswerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 11:58

Hallo bokkers,

Ik wist niet of hier al een topic van was maar kon er niet echt iets over vinden. Moest dit er wel zijn bij deze mijn excuses!

Nou, ik werk nu parttime als huishoudhulp. Ik heb geen diploma's en kan die op dit moment ook niet behalen omdat ik het niet red om fulltime naar school te gaan. Ik woon sinds kort in mijn eigen huisje en moet echt een inkomen hebben anders sta ik op straat.

Nu is het niet zo gemakkelijk om zonder diploma aan goed werk te komen en krijg op dit werk niet meer uren dan dat ik nu heb. Maar ik kan toch wel wat extra centjes verdienen. Zo net net rondkomen is het ook niet helemaal en zou graag toch een beetje extra hebben moest ik ook extra kosten hebben per maand.

Ik dacht dus aan thuis werk die ik eventueel na mijn uren kan doen via de computer ofzo? Ik kon hier niet echt iets van vinden en dacht ik vraag het hier eens. Er zijn altijd bokkers die wel iets weten!

Ik woon nu wel in Belgie trouwens dus liefst ook een Belgisch bedrijf. Moesten jullie iets weten alvast heel erg bedankt!

Fijne zondag nog voor iedereen. Groetjes Jolien

Amado7

Re: Extra werk. Thuiswerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 21:50

Ik weet niet of je in Belgie ook mystery shoppers heb? Daar kan je best leuk mee verdienen :)

Inpakwerk etc zou ik zo niet weten. Heb altijd het idee dat dat nooit uitkomt of kan.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 21:55

Is het voor jou niet interessanter om via de VDAB een opleiding te doen? Ze vragen wel commitment en resultaten maar dan kun je gewoon betaald naar school.

Anders zou ik bij een ander bedrijf solliciteren. Ik heb een tijd in de thuiszorg gewerkt via De Voorzorg, uren genoeg.

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 01:15

Promotiewerk iets voor je? Je kan je zo inschrijven bij een bureau en als ze klussen hebben dan word je gevraagd maar kan je ook afwijzen. Duur van projecten kan verschillen tot 1 week of een paar maanden. Zelf heb ik bijvoorbeeld promoties gedaan voor Apple en private lease voor auto's. Het is wel leuk werk en erg veel afwisseling. Het nadeel is dat er soms weinig werk in is.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 06:02

Mailoperator? Doe ik zelf niet maar weet dat er oa een topic over is

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 06:09

Misschien simpel gedacht, maar een krantenwijk?
Of post bezorgen, hoeft geen dagtaak te zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 06:24

Ik schrijf artikelen, misschien is dat wat voor je. Ik heb je er een pb over gestuurd.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 07:08

Cayenne schreef:
Misschien simpel gedacht, maar een krantenwijk?
Of post bezorgen, hoeft geen dagtaak te zijn.

Of DHL pakketservice

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:27

Ik werk inderdaad als Mail Operator, en heb een PBtje gestuurd. :)

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:52

moonsparkle schreef:
Ik schrijf artikelen, misschien is dat wat voor je. Ik heb je er een pb over gestuurd.

Zou je mij misschien ook een pb kunnen doen?

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:53

kiwiwitje schreef:
Ik werk inderdaad als Mail Operator, en heb een PBtje gestuurd. :)

Wil je mij ook een pb sturen :o

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:54

grijzemuis schreef:
moonsparkle schreef:

Zou je mij misschien ook een pb kunnen doen?

En mij ook? :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:49

Of het hier plaatsen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:01

Let er wel even op dat als je 2 jobs neemt je flink belast gaat worden? Vraag dit zeker even na. Ik heb hier ook nog voor gekeken en aan het einde van de rit hield ik per 8 uur die ik extra werkte een €11 over.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:03

Hoe oud ben je TS? Heb je ook geen middelbare school opleiding?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:06

DeMolenhoek schreef:
Let er wel even op dat als je 2 jobs neemt je flink belast gaat worden? Vraag dit zeker even na. Ik heb hier ook nog voor gekeken en aan het einde van de rit hield ik per 8 uur die ik extra werkte een €11 over.

Dit klopt omdat je de loonheffing korting eraf hebt bij 1 bedrijf. Maar bij de belasting opgave haal je een gedeelte weer terug

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 17:29

Iedereen bedankt voor het reageren! Ook via de pbtjes. Ik antwoord jullie zo snel mogelijk. Zit op dit moment even in het buitenland.

Goed dat je het zegt Molenhoek. Dit zal ik zeker even ergens moeten navragen!

Ik ben 20 en nee geen diploma's helaas.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:02

Ach meid je bent nog zo jong, investeer in jezelf en haal een diploma. Ik weet niet hoe het in belgie zit maar in Nederland heb je allerlei werken/leren trajecten. Dan werk je 4 dagen en ga je 1 dag per week naar school. Zo heb je inkomen en uiteindelijk ook een diploma.

Ik zou thuiswerk in jouw situatie echt afraden. Je kwijnt op die manier helemaal weg in je eentje thuis. Kun je anders geen fulltime baan vinden ergens anders en daarnaast nog een thuisstudie volgen met het geld wat je daarmee extra overhoudt?

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 22:53

_Nelleke_ schreef:
Ach meid je bent nog zo jong, investeer in jezelf en haal een diploma. Ik weet niet hoe het in belgie zit maar in Nederland heb je allerlei werken/leren trajecten. Dan werk je 4 dagen en ga je 1 dag per week naar school. Zo heb je inkomen en uiteindelijk ook een diploma.

Ik zou thuiswerk in jouw situatie echt afraden. Je kwijnt op die manier helemaal weg in je eentje thuis. Kun je anders geen fulltime baan vinden ergens anders en daarnaast nog een thuisstudie volgen met het geld wat je daarmee extra overhoudt?

Het is inderdaad ooit de bedoeling om terug naar school te gaan. Maar het probleem is dat ik echt niet weet wat ik wil doen. Ik heb alleen maar beesten in mijn hoofd en laat dat nu net zo een droombaan zijn waar bijna geen werk in te vinden is. En punt 2: Ik ben door heel veel problemen in mijn nederlandse school leven ontzettend bang om naar school te gaan. Echt in zo een klas zitten en brrr ik vind het echt verschrikkelijk. Dus ik wil eerst zeker weten wat ik wil doen en dan zal ik die paar jaar door moeten bijten!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 07:22

Thuis studie doen?