Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik mijn droomstudie (Literatur und Sprachwissenschaft) mag gaan doen aan de universiteit van Aachen.
Wat wil bokt gaan studeren? En weten jullie al of jullie aangenomen zijn? Waarom juist die studie? Brand los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marieke_963 schreef:Ik ga beginnen aan de studie (Medische) Biologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, niet mijn eerste keuze, maar als je uitgeloot bent voor je droomstudie (diergeneeskunde) moet je toch wat.

dierenartsassistente, totaal niet mijn droomstudie zeker omdat er echt totaal geen baankansen in zijn, maarja moet wat.
MorganeR schreef:Interessant sokje! Interesseer ik me ook wel voor, helaas waren mijn punten voor biologie werkelijk waardeloos terwijl ik wel alles snapte![]()
Leuk Laurie! Met de focus op een specifieke sport of gewoon alles?
Jammer Dani, maar toch succes!
Dani199764 schreef:Medische biologie klinkt ook wel echt super interessant hoor Marieke! En misschien kan je inderdaad uiteindelijk ook wel de switch diergeneeskunde maken
, dat is toch wel wat ik echt het liefste wil
. Maar tot dan, heb ik iig iets om van te leren, want dommer zal ik er zeker niet van worden haha!

Fair schreef:Als het goed is ben ik klaar met mijn huidige studie in april 2017 (Mediavormgeving) Maar ik ben nu zo goed als klaar, aangezien ik alleen nog maar moet stagelopen.
Wat ik daarna wil gaan doen.. Ik weet het niet. Ik maak braaf deze studie af. ik riep al sinds kleins af aan dat ik vormgever wou worden, maar sinds ik het doe, merk ik dat ik dit niet mijn hele leven wil doen.
Dus, ik zit te twijfelen wat ik wil doen. Kuntacademie? Dat wordt iig van mij verwacht, maar ik weet niet of ik het wil.
Ik wil het liefst diergeneeskunde gaan doen. Maar ik heb volgend jaar een mbo 4 diploma van vormgeving. ik weet niet of ik daarmee wel kan doorstromen naar een hele andere studie. Dus ik ben bang dat ik 'gedoemd' ben om iets af te maken wat ik helemaal niet leuk vind.