Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Let wel goed op dat je de juiste druk hebt etc.
.

Yipee schreef:Ik kijk eerst tweedehands of er boeken beschikbaar van zijn. Daarnaast koop ik nu ook lang niet meer alle verplichte boeken. Dat komt ook omdat de boeken voor mijn opleiding (master diergeneeskunde) sowieso allemaal meer dan 100 euro zijn en tegen de 200 euro per stuk kosten. Dat is mij te duur. Veel heb ik daarom ook als PDF. Alleen de boeken die ik echt nuttig vind/ gebruik koop ik zo nu en dan eens. Maar moet er wel voor sparen.
Daarnaast staan op de kliniek zelf ook die boeken en heel veel andere. Dus dat is ook wel fijn.

Dat doe ik dus ook niet meer. Ik kijk wel wat ik écht nodig heb en dat ga ik dan later wel bestellen.

liggen daarna mooi bij het oud papier want boeken verouderen zo snel dat je ze na je studie niet altijd meer kan verkopen. Jennyj01 schreef:Grappig. Ik koop alles nieuw. Beetje een afwijking maar ik hou niet van 2e hands boeken. Vind het vies. Maar bewaar ze wel. En nog regelmatig zoek ik wat op.
Het eerste jaar na je afstuderen kan nog wel maar als ik nu nog wat in boeken van toen ga opzoeken heb ik oude info... Boeken blijven niet up to date, nieuwe inzichten en artikels wel. Daarom heb ik m'n boeken allemaal weggedaan.