Schoolagenda 2017 maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maudx7

Schoolagenda 2017 maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 16:18

Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag

Ik wil graag een eigen agenda maken voor komend jaar, omdat ik geen agenda kan vinden die ik leuk vind. Een aantal jaar terug heb ik ook een eigen agenda gemaakt, echter was dit geen succes. Dit was een agenda met zo'n ringband, zat me enorm in de weg met schrijven op de linkse pagina en na een paar weken in mijn tas scheurden alle blaadjes van de ringetjes af ;(

Nu vraag ik me af of iemand weet waar je een agenda met goede kwaliteit zelf kan samenstellen met gewoon een hardcover en geen ring. Gewoon een agenda zoals boeken etc. in elkaar zitten, maar dan natuurlijk in agenda formaat.

Ik kon zelf nergens iets vinden, dus hopelijk vind ik hier iemand die me verder kan helpen! :D

Abracadabra9

Re: Schoolagenda 2017 maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:20

Ik koop mijn agenda altijd bij de action voor 90 cent, fijne bladzijdes en geen ring. Misschien een idee om deze zelf op te vrolijken met foto's en dergelijke? :) Ik weet dat dit niet precies is waar je naar op zoek bent maar ik ben nog nooit een agenda zonder ringband tegengekomen die je zelf kon ontwerpen dus ik weet niet zeker of deze er wel zijn.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:22

Zoek tutorials op hoe je boeken bind. Zijn een hele hoop op youtube hoe je ze zelfs met een dikke kaft kan maken.

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 16:28

Amburtjoz dat zou eventueel een oplossing zijn idd! Zo iets heb ik vorig jaar ook gedaan, maar vind het uiteindelijk wel mooier als je ze gewoon met fotos etc kan bestellen

maava ik wil hem wel echt bestellen, ik ben niet zo van het in elkaar knutselen haha :P

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:29

Bij de Hema?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:31

Een neutrale agenda kopen en de plaatjes handmatig inplakken? Vroeger heb ik zo mijn agenda's opgevrolijkt, en die specifieke agenda's waren 3,25 bij de hema.

Als je het digitaal wilt doen, kun je in plaats van een agenda kijken naar een fotoboek, en daar dan gewoon plaatjes van je dag / week / jaar in doen. https://foto.hema.nl/fotoboek-maken/ged ... kt-staand/
(Met 160 pagina's heb je dan niet voor elke dag een pagina, maar ik weet niet of dat nodig is, en er zijn vast ook andere fotoboeken die wel dikker zijn.)