Werken in Ierland?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetiee

Werken in Ierland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 11:58

Hoi bokkers!
Zoals de titel al zegt zit ik eraan te denken om na mijn opleiding misschien naar Ierland te gaan om daar te gaan werken in de paarden.

Ik volg momenteel de opleiding paardenhouderij 4 en zit volgend schooljaar in mijn examenjaar.

Nou zit ik toch al erg vooruit te denken met wat voor werk ik straks nou wil en waar.

Ik ben altijd al verliefd geweest op Ierland al ben ik er nog nooit geweest. Van de week had ik het er met een stalgenootje over gehad die zelf ook een tijdje in Ierland heeft gewerkt en gewoond en ze raadde het aan om het zeker eens te overwegen.

heb alleen 1 uitdaging. Ik heb een eigen paard en deze ga ik zeker niet achterlaten. maarja, hoe ga ik haar meekrijgen?

zijn er misschien mensen die transportbedrijven kennen of misschien wat beter weten hoe dit allemaal in elkaar zit en wat er allemaal voor nodig is?
Ik ben zelf al druk aan het zoeken om alles gewoon alvast op een rijtje te kunnen zetten en uit te kunnen zoeken, maar alles hulp is welkom :) Ook als je misschien wel een stal kent in Ierland :+

alvast super bedankt! :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:08

Leuk om te lezen dat je misschien wilt gaan werken in Ierland, een super gave ervaring natuurlijk en toevallig ben ik net klaar met mijn opleiding paardenhouderij.

Helaas heb ik hier veder geen ervaring mee en ik hoop dat je in de toekomst je droom tegemoet kan gaan, misschien kun je in in een van deze 2 topic's even na vragen? [STW] Wonen en werken in het buitenland, [BEU] Werken in het buitenland 2016

Sweetiee

Re: Werken in Ierland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 23:49

oh gefeliciteerd dan dat je klaar bent! :))

thanks ik hoop hetzelfde voor jou wat je plannen ook mogen zijn! :)
oh dankje zal er eens in kijken :j

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 23:53

Misschien kan je in een vakantie (bijvoorbeeld aanstaande zomervakantie) door Ierland gaan reizen. Langs eventuele toekomstige werkplekken.
Als je er in 'real life' langs gaat kan je ten eerste veel beter zien hoe alles er aan toe gaat en dan kun nen je misschien wel toekomstige werkgevers je beter leren kennen dan dat je alles via het internet doet.
En je hebt ook nog eens een leuke vakantie!
Verder heb ik hier geen ervaring mee maar het klinkt erg leuk! Ik hoop voor je dat het haalbaar is. Succes!

Sweetiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 00:17

is ook een slimme om eens te kijken of dat een optie is inderdaad. had verder behalve met me knollie rijden nog niks in gedachten om in de vakantie te gaan doen :')