Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vond het ook geen makkelijke vragenlijst.
Interessant onderzoek.
miss_lizje schreef:Tja, ik vind sommige dingen niet bij elkaar passen. Ik heb mij eigenlijk nooit prettig gevoelt als mensen dicht achter mij lopen en ik ben altijd op mijn hoede in straatjes etc. Maar dat soort "controle/angst" is niet gekomen doordat ik van mijn paard gelanceerd ben.
Dus bij deze stop ik ook met de vragenlijst. Want het heeft geen hol meer te maken met van je paard af vallen.
miss_lizje schreef:Tja, ik vind sommige dingen niet bij elkaar passen. Ik heb mij eigenlijk nooit prettig gevoelt als mensen dicht achter mij lopen en ik ben altijd op mijn hoede in straatjes etc. Maar dat soort "controle/angst" is niet gekomen doordat ik van mijn paard gelanceerd ben.
Dus bij deze stop ik ook met de vragenlijst. Want het heeft geen hol meer te maken met van je paard af vallen.
Flits__ schreef:miss_lizje schreef:Tja, ik vind sommige dingen niet bij elkaar passen. Ik heb mij eigenlijk nooit prettig gevoelt als mensen dicht achter mij lopen en ik ben altijd op mijn hoede in straatjes etc. Maar dat soort "controle/angst" is niet gekomen doordat ik van mijn paard gelanceerd ben.
Ben het eens met het bovenstaande. Heb de vragenlijst halverwege ook maar afgebroken.
MarciaDo schreef:Bedankt voor de feedback allemaal!
Aangezien ik zelf ook amazone ben, begrijp ik waar veel van jullie tegenaan lopen met betrekking tot inhoud en formulering van de vragenlijsten.
Voor nu kan ik er alleen over melden dat het om een wetenschappelijk onderzoek gaat, wat maakt dat er behoorlijk strenge eisen zijn op veel gebieden. Denk daarbij aan de gekozen website, ethische aspecten en de vragenlijsten zelf. Voor overige vragen kun je me mailen op mmdominicus@gmail.com.
_Mirjam schreef:Jammer dat het van de afgelopen drie jaar moet zijn. Langer geleden kan nog net zoveel impact hebben.

Joolien schreef:MarciaDo schreef:Bedankt voor de feedback allemaal!
Aangezien ik zelf ook amazone ben, begrijp ik waar veel van jullie tegenaan lopen met betrekking tot inhoud en formulering van de vragenlijsten.
Voor nu kan ik er alleen over melden dat het om een wetenschappelijk onderzoek gaat, wat maakt dat er behoorlijk strenge eisen zijn op veel gebieden. Denk daarbij aan de gekozen website, ethische aspecten en de vragenlijsten zelf. Voor overige vragen kun je me mailen op mmdominicus@gmail.com.
Maar als het een wetenschappelijk onderzoek is, zie ik nu al veel problemen betreft de fouten in het onderzoek. Dit gaat geen betrouwbaar onderzoek worden, naar aanleiding van de gekozen vragen die worden gesteld. Ik doe zelf Toegepaste psychologie maar daar leren wij ook te werken met statistieken, maar ik zie nu al dat dit geen goede uitslag gaat worden.