de week ben ik geslaagd voor mijn opleiding paardenhouderij niveau 2 .(mbo) ik ben natuurlijk hel blij dat ik geslaagd ben maar zit nu met beide handen in het haar . van te voren wist ik dat er geen tot weinig werk zou zijn in de paarden sport , nu wil ik een andere opleiding doen maar alles wat ik vind is niveau 4 of ik ben niet geschikt ervoor. iemand suggesties voor een opleiding ? alles mag gezegt worden zolang het maar niveau 3 is wand niveau 4 mag volgendsmij niet als je niveau 2 heb gedaan .
alvast bedankt !
Luxorvalkje
Geplaatst: 29-06-16 19:13
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo thuis ben op het mbo.
Heb je al eens contact opgenomen met de opleiding die je wilt gaan doen? In het hoger onderwijs kun je soms schakelen (extra vakken volgen) om vervolgens later in te stromen op een opleiding die niet helemaal aansluit.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij bestaan er ook een amn-toets en een 21+ toets.
ja ik wil graag de opleiding dierenartsassistente gaan doen . maar dat is niveau 4. ik ben nu 19 jaar ook had school me beloofd een amn test te laten doen maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord helaas ben ik nu klaar dus sta er een beetje alleen voor .
Als je er niets van hebt gehoord is het misschien een idee om er zelf nog een keer achteraan te gaan. Het is ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid.
Je mag nu niveau 3 doen en hierna kun je niveau 4 gaan doen?
evita13
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-16 11:33
Fish_n_Chips schreef:
Als je er niets van hebt gehoord is het misschien een idee om er zelf nog een keer achteraan te gaan. Het is ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid.
nou nee ik ben er meerdere keren achteraan gegaan !
evita13
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-16 11:34
leschevaux schreef:
Je mag nu niveau 3 doen en hierna kun je niveau 4 gaan doen?
ja dat klopt maar daar ligt dus ook het probleem .. ik kan geen niveau 3 opleiding vinden en niveau 3 paardenhouderij zie ik niet zitten wand dat is grotendeels herhaling en ik trek dat niet door persoonlijke redenen
fleurtjeuh
Geplaatst: 30-06-16 11:35
Je zou niveau 3 dierverzorging kunnen doen, en daarna niveau 4 Paraveterinair
Froemel
Geplaatst: 30-06-16 11:37
Een niveau 3 opleiding doen, als tussenopleiding en dan niveau 4?