[ENQ] onderzoek dekengebruik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lagonda

[ENQ] onderzoek dekengebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 13:39

Voor mijn opleiding doe ik een klein onderzoek naar het dekengebruik onder de Nederlandse paardeneigenaren en de eventuele effecten op het paard zelf. De vragen zijn in het Engels omdat de opleiding en het verslag dit ook moeten zijn.

Zou fijn zijn als jullie hem in kunnen vullen :) commentaar en aanvullende opmerkingen zijn ook welkom.

http://www.survio.com/survey/d/M4Y5J5D8C2P8I0M3N

Goof

Re: [ENQ] onderzoek dekengebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:03

Ik heb hem niet ingevuld, want heb geen paard, maar ik zie een hoop spel- en taalfouten.
Ik zou daar nog even naar kijken als ik jou was.

Tink89

Re: [ENQ] onderzoek dekengebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:11

Je vragenlijst zit inderdaad vol fouten. Als je opleiding en het verslag ook in het Engels zijn, zou ik het goed door iemand na laten kijken.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:14

Ik heb m ingevuld!
Duidelijke enquête, maar inderdaad taal- en spelfouten. Ik vind ze persoonlijk niet heel storend, maar zou inderdaad even kijken zoals Goof aangeeft. :)

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 14:14

Waar zien jullie die fouten? Ik heb hem denk ik al te vaak gezien. Mijn teamgenoot spreekt slecht Engels (en geen Nederlands) dus dat helpt ook niet

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:15

bij vraag 1 staat mijn optie er al niet meer bij..

want er is geen mogelijkheid om in te vullen dat het weerafhankelijk is of ik m een deken op doe of niet.
ook het aantal gram, type deken is afhankelijk, idem of hij wel of niet kale plekken vertoond, en dat laatste is ook nog eens afhankelijk of ik m geschoren heb of niet.

voor mijn gevoel stevenen deze vragen teveel af op een te vroeg getrokken conclusie of antwoord en is de enguette teveel ingericht om een specifiek antwoord boven tafel te krijgen. waardoor je een heel zwart witte set antwoorden zult krijgen, die bij bijna niemand de volledige weergave is.

heb m vanwege de vele 'mijn antwoord' staat er niet tussen, of 'is afhankelijk', ook niet ingevuld sorry

bij vraag drie mist ook een optie trouwens..
Want 'binnen/buiten/beide'. impliceert dus dat het paard dan dus s nachts op stal staat. Mijn pony draagt m als hij m draagt momenteel 24/7, maar nu komt hij niet binnen.. Swinters komt hij wel binnen, draagt hij m ook 24/7. Dan zou ik beiden kunnen invullen.. maar dat klopt op dit moment niet, als mijn pony nu een deken zou dragen (wat hij niet doet), draagt hij m niet binnen, want hij komt niet binnen. maar als ik buiten zou invullen, dan wordt mijn pony dus dekengedrag dus in het kopje 'binnen geen deken' geplaatst.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:32

Lagonda schreef:
Waar zien jullie die fouten? Ik heb hem denk ik al te vaak gezien. Mijn teamgenoot spreekt slecht Engels (en geen Nederlands) dus dat helpt ook niet

Even op rijtje:

Does your horse wears a blanket: (s bij wears hoort er niet)
Do they only wear them at: (Does it only wear it)
What material is your blanket? (made of <- hoort erachter)
How do you think your blanket fits? (How well do you think your blanket fits? It is:)
If you have anything to say, you can post it here. (If you have any comments, please feel free to post them here).

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 14:34

Tink89 schreef:
Lagonda schreef:

Even op rijtje:

Does your horse wears a blanket: (s bij wears hoort er niet)
Do they only wear them at: (Does it only wear it)
What material is your blanket? (made of <- hoort erachter)
How do you think your blanket fits? (How well do you think your blanket fits? It is:)
If you have anything to say, you can post it here. (If you have any comments, please feel free to post them here).

Bedankt, ik zie het ja! Dat kan ik aanpassen :)