[ENQ] Reizigers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorith

[ENQ] Reizigers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 20:35

Hallo! :D

Voor mijn studie doe ik een onderzoek over in welke mate een (negatief) reisadvies de keuze van het bezoeken van een (vakantie)bestemming beïnvloedt. Hierbij is de focus vooral gelegd op het Zika virus in Zuid-Amerika. Je hoeft hier niet mee in aanraking geweest te zijn of veel kennis over te hebben om deze enquête te maken.

Het duurt ongeveer 2 minuutjes!
Alvast bedankt, ook namens collega's :D

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/for ... caZa5D8s61

Goof

Re: [ENQ] Reizigers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:40

Ik had bij vraag 9 en 10 graag de optie n.v.t. gezien.
Veel vragen zijn niet op mij van toepassing. Ik heb nooit een reis geboekt naar een gebied met een negatief reisadvies dus ik kan er niet over oordelen. Daarbij ben ik niet zwanger of word ik ook nooit zwanger ( en dat geldt natuurlijk ook voor mannen die je enquete invullen), dus vraag 10 is ook niet op mij van toepassing.

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 21:55

Goof schreef:
Ik had bij vraag 9 en 10 graag de optie n.v.t. gezien.
Veel vragen zijn niet op mij van toepassing. Ik heb nooit een reis geboekt naar een gebied met een negatief reisadvies dus ik kan er niet over oordelen. Daarbij ben ik niet zwanger of word ik ook nooit zwanger ( en dat geldt natuurlijk ook voor mannen die je enquete invullen), dus vraag 10 is ook niet op mij van toepassing.

bedankt voor het invullen! ik snap je punt dat het een aparte vraag voor je is :Y) , mag ik vragen hoe je hem nu hebt ingevuld of hebt opengelaten? Ik zal het doorgeven en kijken of we dit gaan aanpassen. :)