Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wilawander schreef:Als je niet gezond bent dan is dat niet aan te raden. Heb ook medische problemen en kan mijn werk als DA assistente niet meer uitoefenen. Veel zitten is het echt niet. Eerder af en toe zitten. Veel lopen, staan, tillen, schoonmaakwerk enz. En inderdaad geen vetpot. Ik verdiende bv. 8 euro per uur. Leuk voor erbij maar niet om van te leven. Qua werk vinden heb ik geen ervaringen, ik kon vanuit stage gelijk blijven en bij de volgende praktijk werd ik zelf gevraagd.
Yenni schreef:Wilawander schreef:Als je niet gezond bent dan is dat niet aan te raden. Heb ook medische problemen en kan mijn werk als DA assistente niet meer uitoefenen. Veel zitten is het echt niet. Eerder af en toe zitten. Veel lopen, staan, tillen, schoonmaakwerk enz. En inderdaad geen vetpot. Ik verdiende bv. 8 euro per uur. Leuk voor erbij maar niet om van te leven. Qua werk vinden heb ik geen ervaringen, ik kon vanuit stage gelijk blijven en bij de volgende praktijk werd ik zelf gevraagd.
Oke, ook heftig.. wat voor werk doe je nu?
Ook leuk werk met veel baanperspectief, vooral als HBO'er, en veel mogelijkheden. Ene verpleegkundig-werkveld is ook het andere niet. Zo blij dat ik me breed georiënteerd heb! Ben nu een vervolgstudie aan het doen. Salaris is als vpk trouwens ook geen vetpot, maar aan te vullen met ORT en ik denk dat je wat dat betreft ook meer doorgroeit dan als dierenartsassistente.