Het is weer die tijd van het jaar dat er veel studenten hulp vragen om hen te helpen bij de laatste loodjes van hun opleiding. Ook ik maak hier deel van uit.
Samen met enkele medestudenten hebben we zelf een leerlijn over programmeren in de basisschool ontwikkeld. In Nederland komt dit overeen met groep 3 tot groep 8.
Ik ben op zoek naar leerkrachten, mensen uit de ICT-sector, mensen uit de technische sector of ouders. Van deze mensen vraag ik één minuutje tijd om onderstaande (korte) enquête in te vullen, volledig anoniem.
Ingevuld, alleen moet je bij de laatste vraag wat invullen terwijl er gevraagd wordt eventueel feedback te geven. Ik heb er Nvt geplaatst omdat ik verder geen feedback heb.
shirleyp
Blogger
Geplaatst: 23-05-16 21:36
Ingevuld! Leuk onderwerp, waar ik graag meer op inzet. Helaas zit zowel mijn rooster als dat van de leerlingen vol... In het onderwijs komen er vaak veel vakken en onderwerpen bij, maar gaat er nooit iets af Dat houdt een keer op!
shirleyP: In welke klas sta jij? Eventueel wil ik wel extra informatie sturen rond wat we gedaan hebben. Het is inderdaad wel weer iets wat erbij komt, maar we hebben het zo gemaakt dat de leerlingen er zelfstandig mee aan de slag kunnen. Elke week een 10 minuutjes tijdens contractwerk bijvoorbeeld.