Enquete drukte in de trein

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Enquete drukte in de trein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 09:29

http://www.survio.com/survey/f/N1A9U6R3Q1G1Q2B5H

Hoi,

Zouden jullie deze enquete in willen vullen voor een opdracht van maatschappijleer van een vriendin van mij?

Alvast bedankt! :)

Moderatoropmerking:
Aanvulling: TS gaf aan dat het ook haar opdracht is. Daarom is het topic weer open.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-05-16 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic heropend

Lagonda

Re: Enquete drukte in de trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 09:37

Ik wilde hem invullen, maar mis opties. Vooral bij vraag 3, 4 en 5. Ik reis gemiddeld 1 a 2 keer per week, maar meestal doordeweeks. En soms wel en soms niet in daluren. En met wanneer ik reis mis ik ook een extra optie, want ik reis ook wel eens in het weekend..

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 09:41

Lagonda schreef:
Ik wilde hem invullen, maar mis opties. Vooral bij vraag 3, 4 en 5. Ik reis gemiddeld 1 a 2 keer per week, maar meestal doordeweeks. En soms wel en soms niet in daluren. En met wanneer ik reis mis ik ook een extra optie, want ik reis ook wel eens in het weekend..

Dankjewel voor de feedback.
Het gaat er om wat je het meeste doet, dus reis je het meest in de daluren, dan zou je dat het best kunnen invullen.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 13:41

:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:43

Ik heb hem ook ingevuld, maar ik betwiifel sterk of je hier wel goede resultaten uit kan halen, hij is erg onvolledig.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:51

Het is een eenvoudige enquette, maar op zich wel leidend tot informatie waar TS wat aan kan hebben.
als het gaat om in kaart brengen van welke mensen ongeveer in de drukte reizen, dan volstaat deze enquette prima..

Van de enquettes van de laatste tijd, vind ik deze een van de betere.. Geen onnodige poespas of vraagstellingen die 2600 verschillende antwoorden kunnen krijgen..

leeftijd, reden van reizen, tijdstip van reizen, dag van reizen, duur van reizen..

En een aanvullende vraag misschien om te checken of de oorzaak die ze zelf voor ogen hebben te weten storingen, ook echt gaande is bij de mensen die drukte ervaren..

wat zou er onvolledig aan zijn?

Verfrissend, een enquette die puur gericht lijkt te zijn op een of enkele duidelijk gekaderde vragen en zonder poespas eromheen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:52

Wat wil je precies onderzoeken TS? Op welke vraag wil je door de enquête een antwoord hebben?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:53

Szan schreef:
Wat wil je precies onderzoeken TS? Op welke vraag wil je door de enquête een antwoord hebben?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb hem wel ingevuld hoor TS maar in mijn ogen is de enquête niet helemaal volledig.. (Op de drukkere trajecten zul je in de spits toch vaker geen zitplaats hebben dan dat je op en rustig traject reist)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:56

Ik mis de optie 'Anders' bij de vraag waarom je met de trein gaat. Ik reis nl voornamelijk in het weekend naar mijn ouders (en weer terug), maar dat antwoord kan ik nu niet kwijt...

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:01

Foaly,

dan reis je voor je studie, als je studeert..
En als je werkt ga je dus een dagje uit

Amburtjoz... dat lijkt mij juist hetgeen dat bevestigt moet worden in deze enquete? dat de mensen die drukte ervaren.. diegene zijn die in de spits reizen..

Deze enquette lijkt niet te zijn om iets te onderzoeken, maar om een vermoeden of voor de hand liggend antwoord door middel van een enquette te bevestigen

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 14:02

Bedankt voor de feedback iedereen!

Szan schreef:

We hoeven voor school niets te weten wat ingewikkelder is dan dit. Vandaar dat we op het meeste niet diep ingaan. Zo houden we de antwoorden zo simpel mogelijk zodat we het ook makkelijk in een presentatie kunnen verwoorden. :)

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:17

Ingevuld! Vond 'm inderdaad ook ietsje 'mager', maar als dit alle informatie is die jullie nodig hebben dan is 't zo goed toch. :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:31

Misschien kun je dan beter de vraagstelling veranderen (of je school moet het niet erg vinden). Door bijvoorbeeld 'vooral' toe te voegen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:43

Ingevuld. Ik miste vooral een extra optie bij 'hoe vaak reis je met de trein?'. Ik reis i.v.m. weinig contacturen niet meer dagelijks, maar de opties van alleen in het weekend en bijna nooit komen ook niet overeen.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:57

Met de vraag zitplaatsen, ik ga vaak eerste klas zitten als ik tweede klas niet kan zitten. Dus ik kan eigenlijk niet zitten maar zorg wel dat ik het wel kan :p