45 minuten fietsen voor leuk baantje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Monieksintel

45 minuten fietsen voor leuk baantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 16:12

Hallo,

Ik ben op zoek naar een bijbaantje voorin het weekend naast de paarden. Nu heb ik iets gevonden wat 45 minuten fietsen is. Is dit te doen? of toch wel ver?
Het is wel een baantje die ik 100% zeker leuk vind. graag hoor ik jullie menig

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:14

Nou das toch prima te doen. Zo lang fietste ik vroeger ook naar school toe. Zal een km of 15 zijn gok ik.

Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud je bent, je werktijden, of het een beetje veilig fietsen is en wat je ouders er van vinden

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:14

Als je het echt heel erg leuk vindt en als het een beetje aardig betaalt, doen.. Is het voor hele dagen of voor een paar uurtjes?
Ik had een bijbaantje waarvoor ik een halfuurtje moest fietsen, was vaak maar 1,5/2,5 uurtjes werk en verdiende niet heel lekker.
Dan is het echt niet leuk om door weer en wind naar je bijbaantje te moeten fietsen.. :P

Monieksintel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 16:16

Paris_ schreef:
Als je het echt heel erg leuk vindt en als het een beetje aardig betaalt, doen.. Is het voor hele dagen of voor een paar uurtjes?
Ik had een bijbaantje waarvoor ik een halfuurtje moest fietsen, was vaak maar 1,5/2,5 uurtjes werk en verdiende niet heel lekker.
Dan is het echt niet leuk om door weer en wind naar je bijbaantje te moeten fietsen.. :P

Wat ik er voor krijg weet ik nog niet ( moet nog solliciteren), het is voor een paar uurtjes maar het lijk me wel echt leuk. Het heeft te maken met dieren en ik weet dat het vooral schoonmaken is, maar dat vind ik geen probleem. Ik zit er inderdaad mee als het heel slecht weer is, maar dat is dan maar jammer. Ik denk dat ik maar gewoon ga solliciteren

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:19

Monieksintel schreef:
Paris_ schreef:

Wat ik er voor krijg weet ik nog niet ( moet nog solliciteren), het is voor een paar uurtjes maar het lijk me wel echt leuk. Het heeft te maken met dieren en ik weet dat het vooral schoonmaken is, maar dat vind ik geen probleem. Ik zit er inderdaad mee als het heel slecht weer is, maar dat is dan maar jammer. Ik denk dat ik maar gewoon ga solliciteren

Dan zou ik gewoon solliciteren, kun je daarna altijd nog beslissen of het salaris/werk een beetje opweegt tegen de tijd dat je moet fietsen en je werktijd.
Succes! :)

Monieksintel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 16:20

Paris_ schreef:
Dan zou ik gewoon solliciteren, kun je daarna altijd nog beslissen of het salaris/werk een beetje opweegt tegen de tijd dat je moet fietsen en je werktijd.
Succes! :)

edit de quote ging fout,

Dat is waar, ik ga nu gelijk een mailtje sturen

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:30

Ik fiets voor mijn bijbaantje ook een uur heen en een uur terug :) Ik kan ook met de trein, maar ik vind het fietsen juist wel fijn.
Als het baantje je echt leuk lijkt zou ik gewoon solliciteren!

Hillady

Re: 45 minuten fietsen voor leuk baantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:31

Ik fiets voor mijn baan op stal ook 45 minuten heen en weer. Is gewoon goed te doen hoor! Als het echt een leuk baantje is moet je het gewoon doen. :D

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 17:19

Ik fietste 5 dagen in de week een heel uur heen en een heel uur terug naar m'n werk. En reed in de avond nog twee paarden waar ik maar 10 minuutjes heen hoeft te fietsen :+
Dus voor alleen de zaterdag, makkie zou ik zeggen ;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 17:28

Als je telkens maar enkele uren achter elkaar hoeft te werken dan is het wel veel. Alleen als je minimaal 4 uur per keer kan maken is het wel te doen lijkt me. :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:30

Ik heb altijd vanaf mijn 15e, 2 uur op een dag gefietst. De eerste weken zijn zwaar, maar daarna went het wel. Daarna kon ik altijd nog filteren wat er die dag allemaal was gebeurd :)