,Mijn broer is handig met websites en hem valt altijd op dat mijn zusje en ik vaak zoveel geld kwijt zijn aan webshops terwijl ze helemaal niet bijzonder zijn vergeleken met webshops zoals zalando en wehkamp.
Het leek hem leuk om iets van een webshop als hobby te beginnen. Hij kan dan eerlijkere prijzen aanbieden omdat het gewoon een hobby is.
Het zou dan een "democratische" webshop worden, dat bokkers mee kunnen denken met het aanbod en de shop in het algemeen. Zoals merken en filters.
Vandaar een vragenlijstje, het zou top zijn als jullie je mening kunnen geven, zodat we misschien samen een echte shop hebben voor en door bokkers
1. Wil je altijd zo snel mogelijk je bestelling in huis hebben of liever op een moment naar keuze? ("donderdag tussen 3 en 5")
2. Zou je het fijn vinden als de website goed samenwerkt met Facebook? Een paar opties zijn: inloggen met Facebook, klantenservice via Messenger, updates van je bestellingen krijgen via Facebook. Voor de duidelijkheid het zou dan alleen zijn om login en communicatie makkelijker te maken, er wordt dan niks gedeeld door/voor jouw enzo.
3. Zouden jullie het leuk vinden om een "puntensysteem" (met een leukere naam) te hebben voor korting, bijvoorbeeld als een review schrijft die andere mensen nuttig vonden dat je dan punten verdiend en/of als je idee voor de site hebben wat veel mensen goed vinden?
4. Wil je graag kunnen kiezen voor Afterpay?